ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۷۳۷
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در بازدید از سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف:
دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی در بازدید از سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، توفیقات این سازمان در حوزه های مختلف فناورانه و پژوهشی را نشان از روحیه خودباوری و توانمندی محققان و نشات گرفته از پیوست فرهنگی در لایه لایه­ی فعالیت های این سازمان ارزیابی کرد.
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸

به گزارش بازارکار از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در جلسه ای که با حضور رییس و معاونان سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف ، عصر روز یکشنبه 31 تیرماه برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری، دوظرفیت مهم جهاددانشگاهی را در پیوست فرهنگی فعالیت های این مجموعه، برشمرد و افزود: بدنه پیوسته و مرتبط جهاددانشگاهی در سراسر کشور و شکل گیری تخصصی حوزه فرهنگی متناسب با نیازهای ملی، دو ظرفیت مهم جهاددانشگاهی به شمار می‌­آید.
دکتر کلانتر در آستانه برگزاری دومین پویش ملی سوغات اربعین از سوی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، اربعین را به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رویداد تمدنی عنوان کرد و ادامه داد: اربعین یک رسانه جهانی است که اگر از این رسانه تعبیر فناورانه داشته باشیم، می توانیم آن را یک رسانه جهانی برای تمدن سازی تعریف کنیم.
دکتر کلانتر با اشاره به اهمیت حضور دانشجویان در برنامه های فرهنگی و اجرای طرح اربعین با دانشگاه، توفیق فعالیت های فرهنگی در دانشگاهها را در گرو استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی عنوان کرد.
گفتنی است، در این جلسه دکتر محسن مردانی رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، با ارائه گزارشی تفضیلی از فعالیت های سازمان در حوزه های مختلف و دستاوردهای ملی متخصصان این مجموعه ، ظرفیت های موجود را برای انجام تنوع و توسعه فعالیت های ملی و بین المللی بخصوص در حوزه های علمی فرهنگی قوی عنوان نمود و از بخش ویژه "صنعت و فناوری در دومین پویش ملی سوغات اربعین"  به عنوان فعالیت جدید در این رویداد بزرگ رونمایی نمود.
در ادامه دکتر زینالی مدیرکل راهبردی امور فرهنگی جهاددانشگاهی با اشاره به اهمیت دانشگاه صنعتی شریف و بخصوص سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، این مجموعه را الگویی عنوان کرد که می تواند هویت سازی نموده و نیروهای انقلابی ایجاد نماید.
همچنین صدیقه فرهادی مدیر گروه برنامه ریزی و مطالعات فرهنگی سازمان با ارائه گزارشی مختصر از پویش سراسری اربعین در سال گذشته، برنامه های دومین پویش ملی اربعین را در سال جدید تشریح کرد.
در ادامه این جلسه معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و همراهان از بخش های مختلف سازمان دیدن کردند و بخصوص از محصول مرکز میکروالکترونیک سازمان در طراحی و حکاکی کل قرآن کریم روی عقیق انگشتر با استفاده از تکنولوژی لایه نشانی استقبال نمودند.

ارسال نظرات