ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۷۴۷
نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به نقش بازار در انقلاب و دفاع از نظام اسلامی گفت: گذشت زمان موجب تغییر رویکرد بازاریان نسبت به آرمان‌های امام راحل و انقلاب نشده است و فعالان اقتصادی در این بخش در بزنگاه‌های حساس کشور نقش‌آفرین بوده‌اند.
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

نقش‌آفرینی بازاریان در بزنگاه‌های حساس کشور ستودنی است

به گزارش بازار کار، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز دوشنبه، اول مردادماه در دیدار هیئت امنا و انجمن بازار بزرگ تبریز، با اشاره به نقش بازار در انقلاب و دفاع از نظام اسلامی گفت: گذشت زمان موجب تغییر رویکرد بازاریان نسبت به آرمان‌های امام راحل و انقلاب نشده است و فعالان اقتصادی در این بخش در بزنگاه‌های حساس کشور نقش‌آفرین بوده‌اند. 

وی با بیان اینکه ارتباط مستمر با بازار از اولویت‌های دفتر امام جمعه تبریز است، اظهار کرد: مشی و سلوک شهید آیت‌الله محمدعلی آل‌هاشم در ارتباط با فعالان اقتصادی و بازاریان رویکرد اصلی دفتر نماینده ولی فقیه در استان است.

مطهری اصل با تأکید بر رفع موانع اقتصادی در بازار افزود: هیئت امنا و انجمن بازار پل ارتباطی بازاریان با مسئولان نظام و دولت هستند که باید با هدف ایجاد فهم و زبان مشترک میان بازار و مسئولان برای تسهیل‌گری و برطرف‌سازی مشکلات گام بردارند.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به سیاست‌های مذبوهانه دشمنان در خصوص تحریم‌های اقتصادی کشور گفت: براساس منویات رهبر معظم انقلاب رفع تحریم‌ها با برنامه‌های دولت در داخل ممکن نیست اما خنثی‌سازی آن که از تأکیدات معظم‌له است با نقش‌آفرینی فعالان اقتصادی، بازاریان و مردم ممکن است.

وی با تأکید بر اینکه بازار و بازاریان باید نسبت به موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی حساس باشند تصریح کرد: علاوه بر گسیل نیت‌های خیر بازاریان برای دستگیری از محرومان و مستضعفان جامعه که از گذشته مرسوم بوده است، باید بازاریان در مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز کشور حضوری فعال داشته باشند.

ارسال نظرات