ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۷۵۶
ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر صندوق کارآفرینی امید گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق این صندوق زمینه اشتغال برای ۶ هزار نفر فراهم شده است.
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

 

امین خوش‌قامت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از اقداماتی که این صندوق در راستای احصای معروفات انجام داده است، پرداخت تسهیلات اشتغال به افراد واجد شرایط بوده که در همین راستا از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون زمینه اشتغال برای ۶ هزار نفر فراهم شده است.

وی حمایت از احیای واحدهای اقتصادی راکد و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید را از اقدامات مؤثر در خراسان رضوی اعلام کرد و افزود: این امر یکی از مصادیق مهم معروف در جهت ایجاد اشتغال پایدار بشمار می‌رود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید اعلام کرد: پایلوت شدن استان در سطح کشور برای پرداخت تسهیلات غیرحضوری، تسریع و تسهیل در اعطای تسهیلات و رضایت مشتریان به‌عنوان معروفات احصا شده در صندوق کارآفرینی امید برشمرده می‌شود و جزو اهداف و رسالت‌های صندوق در جهت تکریم ارباب‌رجوع است.

خوش‌قامت با اشاره به منکر شناسایی شده در این حوزه عنوان کرد: با توجه‌ به افزایش نرخ NPL ریسک معوقات صندوق در سال گذشته، موضوع عارضه‌یابی شد و با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده کاهش نرخ NPL در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات صورت‌گرفته نرخ مذکور کاهش‌یافته و اکنون نرخ ریسک مطالبات غیرجاری صندوق استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

خوش‌قامت تأکید کرد: دعوت از خیرین و دستگاه‌های اجرایی برای هم‌افزایی منابع صندوق برای کارگشایی و حل مشکلات اشتغال، معیشت و احیای سنت زیبای قرض‌الحسنه و دعوت به کار خیر جزء برنامه‌های سال جاری صندوق به‌ شمار می‌رود.

ارسال نظرات