ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۷۷۱
استاندار گیلان تاکید کرد:
استاندار گیلان گفت: اشتغال معلولان، توانمندسازی، ازدواج و کارهای ارزشمندی که همان گونه در دولت سیزدهم انجام شده‌است، باید توسعه یابد.
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸

به گزارش بازارکار، اسدالله عباسی امروز در دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: نگاه و مرور به کارنامه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بیانگر این است که به همه امور و زوایا اعم از زندگی، معیشت و خودکفایی افراد جامعه بویژه محرومان و افراد کم برخوردار توجه شده‌است.

وی با بیان اینکه بهزیستی با ایجاد اشتغال و خودکفایی در خودباوری مددجویان نقش موثری ایفا کرده‌است، افزود: در بخش تامین مسکن، اشتغال معلولان، توانمندسازی، ازدواج و آموزش و نیز فعالیت های اجتماعی شامل خدمات اورژانس اجتماعی کارهایی ارزشمندی در دولت سیزدهم انجام شده‌است که باید توسعه یابد.

استاندار گیلان بیان کرد: دولت سیزدهم در بخش حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اعم از پرداخت مستمری، تسهیلات بلاعوض و کم بهره خدمات ارزشمندی انجام داده‌است.

وی اظهار کرد: کارفرمایان کارگاه‌هایی که افراد دارای معلولیت و افراد تحت پوشش بهزیستی را به کار گیرند در اولویت دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ هستند.

استاندار با بیان اینکه حمایت از افراد کمتر برخوردار و دارای معلولیت های جسمی و حرکتی و حتی مشکلات روحی و اجتماعی توفیقی است که باید با نگاه الهی توام باشد، تصریح کرد: خدمت و مسئولیت در چنین فضایی دارای باقیات و صالحات است و اجری دنیوی و اخروی دارد.

عباسی با اشاره به اینکه در دروه انتقال دولت سیزدهم به دولت جدید هستیم، گفت: هماهنگونه که مردم عزیزمان شاهد هستند با هم دلی و افزایی ارزشمند با رئیس جمهور منتخب، امورات با جدیت و تمام توان با رویکرد رئیس جمهور شهیدمان در حال انجام است و خدمت به مردم نیز با قوت ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در ادامه به رویکرد توسعه ای بهزیستی به همه شهرستانهای استان تاکید و اضافه کرد: انتظار است که فعالیت های بهزیستی از نظر فضاهای فیزیکی مناسب در همه موضوعات تحت پوشش از جمله فعالیت های ورزشی که استان گیلان موفقیت های ارزشمندی در پاراالمپیک نیز دارد، خدمات دهی بهتر به مددجویان و بهره گیری از نیروهای انسانی دلسوز و حمایت از این عزیزان که از مشاغل ارزشمند، معنوی و سخت و دارای اجری دنیوی و اخروی است، ملموس تر باشد.

ارسال نظرات