ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۷۷۴
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ایجاد اشتغال پایدار و حمایت زنان سرپرست خانوار از رویکرد بهزیستی در کشور است.
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲

به گزارش بازارکار، علی محمد قادری در دیدار با استاندار گیلان گفت: رویکرد دولت سیزدهم توانمند‍‌سازی مددجویان تحت پوشش و حمایت از اقشار آسیب پذیر بوده که برای تحقق این موضوع گام‌های موثری برداشته شده‌است.

وی با بیان اینکه برنامه ظرفیت‌سازی اجتماعی در استان‌ها از اولویت‌های بهزیستی است اظهار کرد: در برنامه ظرفیت‌سازی اجتماعی نگاه حمایتی، پیشگیرانه و توانمندسازی مورد تاکیدست و هدف گره گشایی امور مربوط به جامعه هدف است.

وی با اشاره به خدمات بهزیستی در ایجاد اشتغال پایدار، حمایت زنان سرپرست خانوار و افزایش اعتبارات توانبخشی اضافه کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم دسترسی توانخواهان به خدمات بهزیستی را آسان کرده‌است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اهمیت همراهی دستگاه‌های مختلف با این سازمان برای رسیدگی به امور توانخواهان ادامه داد: برنامه‌های بهزیستی با همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف اجرا می‌شود و از اینرو همراهی دستگاه‌ها اهمیت بسزایی دارد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با همکاری و حمایت استاندار گیلان بتوان شاهد ارائه خدمات بهتر به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در این استان بود.

همچنین در این دیدار گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان بهزیستی در گیلان ارائه شد و مقرر شد تا برای حل مشکلات و معضلات مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان اقدامات موثرتری انجام شود.

۷۵ هزار نفر از خدمات بهزیستی گیلان بهره می‌برند؛ ۳۰ تیر تا پنج مردادماه با شعار «نهضت مردمی، خدمت حسینی» هفته بهزیستی نام گرفته است.

 

ارسال نظرات