ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۷۸۰
مشهد-ایرنا- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: نرخ بیکاری و نرخ مشارکت اقتصادی این استان در بهار امسال نسبت به مدت مشابه پارسال روند کاهشی دارد.
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰

محمد امین بابایی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خراسان رضوی در بهار سال ۱۴۰۳ رتبه سیزدهم نرخ مشارکت اقتصادی و رتبه نهم نرخ بیکاری را بین استان های کشور بدست آورد.

وی بیان کرد: نرخ بیکاری استان خراسان رضوی در بهار سال ۱۴۰۲ به میزان ۶.۶ درصد بود که با یک دهم کاهش و ۱.۲ واحد کمتر از متوسط کشور به ۶.۵ درصد در بهار سال ۱۴۰۳ رسید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اضافه کرد: نرخ بیکاری استان در سال ۱۴۰۱ به میزان ۷.۳ درصد و با یک واحد کاهش نسبت به سال قبل و ۱.۸ واحد کمتر از متوسط کشور به ۶.۳ درصد در سال ۱۴۰۲ رسید.

وی گفت: نرخ مشارکت اقتصادی خراسان رضوی در بهار سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۲.۳ درصد بود که با ۶ دهم واحد کاهش و پنج دهم بیشتر از متوسط کشور به ۴۱.۷ درصد در بهار سال ۱۴۰۳ رسید.

بابایی ادامه داد: نرخ مشارکت اقتصادی استان در سال ۱۴۰۱ به میزان ۴۳.۱ درصد بود که بدون تغییر در سال ۱۴۰۲ و ۱.۸ واحد بیشتر از متوسط کشور ثبت شد.

ارسال نظرات