ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۸۵۳
ارزیابی و توسعه شایستگی ویژه کارکنان و مدیران میان پایه استان توسط کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاد دانشگاهی به مدت یک روز در مرکز فناوری اطلاعات این نهاد انجام شد.
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵

به گزارش معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد قم، این ارزیابی به مدت یک روز مورخ پنجشنبه 5 مردادماه توسط کانون ارزیابی این نهاد، اجرا شد.

طی این ارزیابی، 8 نفر از کارکنان و مدیران میان پایه تعدادی از دستگاه های اجرایی استان با حضور ارزیابان حرفه ای و صاحب صلاحیت جهاد دانشگاهی مورد ارزیابی شایستگی قرار گرفتند.

هدف از برگزاری ارزیابی شایستگی، توسعه شایستگی استعدادها، ارزیابی و سنجش نیازمندی‌ های آموزشی، توانمندسازی و حفظ نیروی انسانی کارآمد می باشد.

ایجاد بسترمناسب برای تحقق اصل دانش گرایی، شایسته سالاری و حرفه‌ای گرایی مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب وارتقاء مدیران، فراهم نمودن ساز و کارهای مناسب برای شناسایی و توسعه ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و شایستگی‌های کارمندان مستعد احراز پست‌های مدیریت حرفه‌ای و افزایش انگیزه کارشناسان و کارمندان توانمند از طریق ایجاد فضای رقابتی و عادلانه در انتخاب و انتصاب به پست‌های مدیریت حرفه‌ای از جمله مهمترین اهداف کانون به شمار می رود.

خاطرنشان می شود؛ کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی دارای گواهی صلاحیت ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه ای دستگاه های اجرایی از سازمان اداری و استخدامی کشور و متشکل از متخصصان مدیریت استعداد، روانشناسان، متخصصان تحلیل اطلاعات و مشاوران منابع انسانی است.
کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران جهاددانشگاهی یکی از مراکز ارزیابی شایستگی سرمایه انسانی سازمان ها و دستگاه های اجرایی کشور می باشد.

 

 

ارسال نظرات