اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۸۸۴
رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر از راه‌اندازی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره راه زندگی در کتابخانه عمومی میثاق این شهرستان خبر داد.
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱

راه‌اندازی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره 《راه زندگی》 در بندرخمیر

به گزارش بازار کار ؛ اسماعیل نگهبان، رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر امروز شنبه ششم مرداد، با اعلام این خبر گفت: برابر تفاهم نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و نهاد کتابخانه‌های عمومی، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره 《راه زندگی》 به منظور ارتقاء کمی و کیفی مهارت‌های فردی و اجتماعی جامعه هدف کمیته امداد در شهرستان بندرخمیر راه‌اندازی شد.

نگهبان با بیان اینکه این مرکز در کتابخانه عمومی میثاق بندرخمیر واقع شده است، افزود: بر اساس تفاهم‌نامه همکاری مشترکی که منعقد شده است و به همت واحد امور فرهنگی کمیته امداد با راه‌اندازی این مراکز خدماتی کاربردی در خصوص ارائه خدمات مشاوره متنوع و در زمینه‌های مختلف هم به صورت جلسات مشاوره فردی و هم به شکل گروهی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اقدامات موثری برای بهبود امور و ارتقاء مهارت‌های زندگی در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر با اشاره به اهمیت نیاز جامعه هدف به برنامه‌های مشاوره‌ای، اظهار کرد: مشاوره خانواده، تحصیلی، ازدواج، بهداشت روان، تقویت روحیه عزت نفس و نیز مشاوره ترک اعتیاد از جمله موضوعات مشاوره‌ای است که به مخاطبین بر اساس شرایط و نیاز آنان ارائه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نشانی کتابخانه عمومی میثاق، بندرخمیر، بلوار امام خمینی (ره)، جنب اداره آموزش و پرورش شهرستان است و افراد متقاضی دریافت خدمات مشاوره‌ای می‌توانند به این مرکز مشاوره مراجعه کنند.

ارسال نظرات