ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۹۹۲۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، به دستگاه‌های اجرایی و اداراتی که باید مصوبه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر کاهش مصرف انرژی در روزهای گرم سال را رعایت کنند اعلام کرد: در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف ابلاغ شده و و گذر از میزان مصرف مجاز، برق این دستگاه‌ها قطع خواهد شد.
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

به گزارش ایسنا، واحد زنجان پیام جوادی  در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش بی‌سابقه دمای هوا در کشورهای منطقه از جمله ایران و افزایش ۳ درجه‌ای دما نسبت به میانگین سالانه، اظهار کرد: مصرف انرژی با ورود لوازم سرمایشی به مدار در کشور بسیار بالا رفته و موجب ایجاد ناترازی زیادی در تولید و توزیع برق شده و امید است؛ همه مشترکان برق ما را در ارائه برق پایدار یاری کنند و در این راه همراهی نقش دستگاه‌های اجرایی، ادارات و سازمان بسیار مهم است.

وی با تاکید بر این‌که مصوبه هیأت وزیران برای کنترل مصرف برق در دستگاه‌های اجرایی پیش از آغاز فصل گرم سال ابلاغ شده ، یادآور شد: با توجه به شرایط بسیار حساس روزهای آینده این مصوبه با جدیت اعمال خواهد شد.
جوادی به همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات و سازمان‌ها و به‌خصوص شعب بانک‌های پرمصرف هشدار داده و افزود: در سال ۱۴۰۳ تمامی دستگاه‌ها ملزم به کاهش ۴۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و کاهش ۷۰درصدی در ساعات غیراداری نسبت به میانگین مصرف در سال ۱۴۰۰ هستند و تخطی از این مصوبه بی‌درنگ موجب قطع برق این مجموعه‌ها خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اضافه کرد: مشترکان اداری به کنتورهای هوشمند مجهز هستند و مصرف آن‌ها به صورت لحظه‌ای توسط کارشناسان پایش می‌شود و مکانیزم لیمیتر برای برخی از این دستگاه‌ها و شعب بانک‌ها فعال شده و از روز شنبه در صورت تخطی از مصرف مجاز تعیین شده برای قبل و بعد از ساعت ۱۳ برق مرکز به صورت خودکار توسط کنتور برق قطع می‌شود.
وی تصریح کرد: پیش از این راه‌کارهای کاهش مصرف برق در ساختمان‌های اداری توسط کارشناسان مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به دستگاه‌های اجرایی استان به صورت پایش حضوری ارائه شده است.
انتهای پیام

ارسال نظرات