اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۹۸۲
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: در اولویت قردادن افراد با فرزند بیشتر در پرداخت تسیهلات مشاغل خانگی و از این دست اقدامات رفاهی مرتبط با جامعه هدف باید به وزارتخانه پیشنهاد شود.
سه‌شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶

به گزارش بازارکار، سیاوش آقاجانی در جلسه ستاد جوانی جمعیت با تاکید بر ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری بر پایه عقل و منطق اظهار کرد: عدم رغبت افراد به ازدواج و فزرندآوری عمدتا به مسایل مالی مربوط نیست و ریشه در موضوعات فرهنگی دارد.

وی افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش صحیح سبک زندگی افراد جامعه اصلاح شود.

آقاجانی ادامه داد: ستاد جوانی جمعیت اداره کل باید شرایط همکاری و ورود تشکل های مردم نهاد و فعال در حوزه جوانی جمعیت را به کارخانجات و واحدهای تولیدی فراهم کند.

وی بابیان اینکه باید کافرمایانی که مانع ازدواج و فرزندآوری کارگران خود می شوند را از پیامدهای منفی این اقدام آگاه کرد؛ خواستار راه اندازی ساز و کاری برای دریافت گزارش کارگران از عدم اجرای قانون جوانی جمعیت در محیط های کار و تولید استان شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان تصریح کرد: در اولویت قردادن افراد با فرزند بیشتر در پرداخت تسیهلات مشاغل خانگی و از این دست اقدامات رفاهی مرتبط با جامعه هدف باید به وزارتخانه پیشنهاد شود.

آقاجانی با تاکید بر ضرورت تشویق همکاران در ازدواج و فرزندآوری گفت: ارایه خدمات به کودکان نظیر تهیه بلیط پارک و دیگر مکان های مفرح، انعقاد قرارداد با فروشگاه های پوشاک کودک و... در دستور کار ستاد باشد و همکاران با تعداد فرزند بیشتر نیز در بهره مندی از حمایت های رفاهی در اولویت قرار بگیرند.

رییس ستاد جوانی جمعیت استان در پایان بر اطلاع رسانی مزایا و حمایت های قانون جوانی جمعیت به همکاران و جامعه هدف تاکید کرد و از کارکنان خواست تا چنانچه در خصوص بهره مندی از این مزایا مشکلی وجود دارد؛ به دبیرخانه ستاد جوانی جمعیت اداره کل منعکس نمایند.

ارسال نظرات