ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۹۸۳
سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در پی درخواست‌های مکرر شرکت‌کنندگان در خصوص تعویق زمان آزمون به منظور کسب آمادگی بیشتر و همچنین ایجاد فرصت برای ثبت‌نام متقاضیان جامانده، روز جمعه ۱۲ مردادماه برگزار نمی‌شود.
سه‌شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱

به گزارش بازارکار و به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی که قرار بود روز جمعه، ۱۲ مردادماه برگزار شود، به منظور ایجاد فرصت برای آمادگی بیشتر شرکت‌کنندگان و تمدید مهلت ثبت‌نام به منظور ایجاد امکان شرکت متقاضیان جامانده و همچنین تکمیل اطلاعات دفترچه‌ای از سوی دستگاه‌های اجرایی متقاضی حضور در این آزمون، به تاریخ دیگری موکول شد.
بر اساس این گزارش، پس از جمع‌بندی و هماهنگی بین سازمان اداری و استخدامی کشور و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری برگزاری این آزمون، مهلت ثبت‌نام و زمان برگزاری متعاقباً طی اطلاعیه‌ای از سوی این سازمان اعلام خواهد شد.
پیش از این، علی خوش اقبال معاون استعدادیابی و جذب سازمان اداری و استخدامی کشور گفته بود: در ادامه فرآیندهای جذب و استخدام سالیانه، دوازدهمین آزمون کتبی استخدام فراگیر برای جذب ۶۰۳۴ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی روز جمعه هفته جاری، ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات