اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۹۹۵
فرماندار تبریز با اشاره به تنوع خدمات کاربردی جهاددانشگاهی برای مردم، گفت: جهاددانشگاهی در جهت حل مشکلات مردم پای کار است.
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰

جهاددانشگاهی در جهت حل مشکلات مردم پای کار است

به گزارش بازار کار، یونس فاتح، فرماندار تبریز در آستانه ۱۶ مردادماه و فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز تشکیل نهاد انقلاب جهاددانشگاهی، با اشاره به تنوع خدمات کاربردی جهاددانشگاهی برای مردم، گفت: جهاددانشگاهی در جهت حل مشکلات مردم پای کار است.

وی اظهار کرد: پس از این‌که با تلاش‌های جهادی و علمی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، نخستین حیوانات تراریخته (ترنس ژن) خاورمیانه به دنیا آمدند، مقرر شد تا جهاددانشگاهی، تنوع خدمات خود را بالا ببرد.

فاتح با بیان این‌که جهاددانشگاهی در جهت حل مشکلات مردم پای کار آمده است، افزود: جهاددانشگاهی در ابتدا فقط در ابعاد علمی و آموزشی فعالیت می‌کرد اما سپس خدمات کاربردی برای مردم ازجمله درمان ناباروری را ارائه کرد که هیچ ارگان دیگری نمی‌توانست آن‌ها را انجام دهد.

فرماندار تبریز، با اشاره به خدمات جهاددانشگاهی در عرصه نصب و راه اندازی نیروگاه‌های هیبریدی و خورشیدی، حوزه آموزشی‌، پروژه‌های تحقیقاتی، حوزه درمانی و ... گفت: جهاددانشگاهی به سمتی می‌رود که حرفی برای گفتن دارد.

وی با بیان این‌که خبرگزاری ایسنا در زیرمجموعه جهاددانشگاهی به عنوان یک رسانه مرجع شناخته می‌شود، افزود: به مدیران شهرستانی تاکید کرده‌ایم که در راستای توسعه خدمات خود حتی به کشورهای همسایه در قالب تفاهم نامه و همکاری‌ها با این نهاد اقدام کنند و آن‌ها نیز علاقمند به این موضوع هستند.

فاتح، ادامه داد: با توجه به پای کار بودن مدیران شهرستانی، مجموعه شهرستان تبریز به جهاددانشگاهی اعلام کرده‌ است که آماده ایجاد توافق نامه‌ها، برندسازی خدمات، احداث دفتر برای توسعه خدمات بوده تا در زمینه‌های پژوهشی و آموزشی، کارهای بزرگی را انجام دهیم و این همت در مسئولان شهرستان‌ها برای همکاری وجود دارد.

وی در خصوص ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در تحقق شعار سال، افزود: ۱۸ سال است که در شعار سال به مسائل اقتصادی اشاره می‌شود و جهاد دانشگاهی نیز همواره با این شعارها همراهی کرده و اقدامات خود را توسعه داده است.

فرماندار تبریز با اشاره به استقرار دولت جدید، گفت: فصل جدید و نوینی در ریاست جمهوری باز شده و به خصوص شعارهایی که مطرح شده‌اند، یک ظرفیت مهمی در راستای وفاق ملی بوده که به شکوفایی ظرفیت‌ها منجر خواهد شد. جهاددانشگاهی در این راستا می‌تواند با همراهی این فصل نوین در تاریخ کشورمان به وظایف خود در راستای تقویت روحیه خودباوری و نیروهای جهادی عمل کند.

ارسال نظرات