ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۰۰۸
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی خبر داد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون‌ استخدامی طرح شهید زین‌الدین در استان گفت: سهمیه استان در این طرح ۱۰۰ نفر بود که بیش از ۳۰۰ نفر در این آزمون شرکت کردند.
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱

نوربخش عسکری، دهم مردادماه در حاشیه شورای راهبری تحول اداری استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز اولین جلسه شورای راهبری تحول اداری استان تشکیل شد که وظیفه‌اش رصد نظام اداری استان و بررسی موارد مرتبط با نظام اداری است.
وی افزود: در گذشته شورای راهبری توسعه مدیریت استان را داشتیم که طبق بخشنامه جدید، عنوان، اعضا و شرح وظایف آن تغییر کرده و به این شکل تغییر کرده است تا رصد، ارزیابی و نظارت مسائل مرتبط با نظام اداری را انجام دهد.
عسکری با اشاره به معرفی دستگاه‌های برتر طبق ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ در جشنواره شهید رجایی گفت: ۵۶ دستگاه اجرایی استان در این ارزیابی مشارکت داشتند که از بهمن سال گذشته ارزیابی‌ها شروع شد و در تیرماه نتایج اعلام شد و در ۶ گروه، دستگاهی که بالاترین امتیاز را اخذ کرد معرفی شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی تصریح کرد: ۱۰ دستگاه اجرایی نیز در موضوعات استانی مثل ایجاد اشتغال، بهبود محیط کسب و کار، اجرای مصوبات سفر شهید جمهور، فرزندآوری، ازدواج و اطلاع رسانی و تبیین افکار عمومی در جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به برگزاری آزمون‌ استخدامی طرح شهید زین‌الدین در استان گفت: سهمیه استان در این طرح ۱۰۰ نفر بود که بیش از ۳۰۰ نفر در این آزمون شرکت کردند. تاکنون برای جذب ۶۳ نفر آزمون برگزار شده و نتایج پنج برابر ظرفیت اعلام اولیه شده تا مصاحبه و ارزیابی نهایی آنها صورت گیرد.
وی با اشاره به برگزاری یک آزمون متمرکز در وزارت کشور برای جذب ۱۷ نیروی جدید در استانداری مرکزی گفت: مهلت ثبت نام این آزمون تمدید شده و متقاضیان می‌توانند ثبت نام کنند. همچنین ۱۰ نفر از نخبگان نیز که از طرف بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌شوند قرار است در دستگاه‌های اجرایی استان استخدام شوند.
فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی نیز در این جلسه نسبت به مشارکت نکردن تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی انتقاد کرد.

برچسب ها:

ارسال نظرات