ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۰۷۱
مدیرکل تامین اجتماعی قزوین گفت: مجوز جذب ۱۴۵ نیروی انسانی اعم از کادر درمان و پشتیبانی در استان صادر شده و در فرآیند استخدام قرار دارد.
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸

اورنگ شیخ بگلو روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آزمون جذب ۳۸ نیروی خدماتی نیز در قالب شرکت کار در دی ماه سال گذشته برگزار شده و پس از طی مراحل تایید صلاحیت توسط هسته گزینش شروع به کار خواهند کرد.
وی هدف از صدور این مجوزها را ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم استان قزوین دانست و افزود: همچنین از طریق این مجوز، با بکارگیری این تعداد کادر درمان و پشتیبانی موافقت شده که نیاز مردم استان به دریافت خدمات بهداشتی و درمانی را مرتفع خواهد کرد.
شیخ بیگلو به دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی قزوین طی سال‌های اخیر پرداخت و تصریح کرد: کسب رتبه برتر در هموویژولانس و بانک خون، مدیریت بحران، اجرای الگوهای موفق در بین مدیریت درمان‌های تامین اجتماعی سراسر کشور، رتبه برتر اجرای شاخص‌های جوانی جمعیت در بین دستگاه‌های اجرایی و بهسازی و استاندارد سازی و هتلینگ بخش قلب بیمارستان رازی از جمله دستاوردهای مهم این سازمان است.
این مسوول بیان کرد: کسب رتبه برتر مدیریت سبز در ۲ بیمارستان رازی قزوین و تاکستان و همچنین پیگیری ساخت یک قطعه زمین به متراژ ۶ هزار و ۷۱۴ متر مربع از دیگر دستاوردهای تامین اجتماعی استان محسوب می شود.
گفتنی است، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین با داشتن ۲ بیمارستان رازی قزوین و تاکستان، یک پلی کلینیک تخصصی (تاکستان)، بهره مندی از هفت مرکز درمانگاهی سطح استان و با داشتن حدود یک هزار و ۴۰۰ پرسنل به طور مستقیم به ارایه خدمات درمانی می پردازد.

برچسب ها:

ارسال نظرات