ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۰۸۶
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری گفت: از آبان ماه سال گذشته با حضور رئیس جمهور شهید در دور دوم سفر به استان تا امروز ۱۹ مجتمع و شهرک وارد فاز اجرایی شده که جمعاً این طرح‌ها ۶۵۰ هکتار مساحت دارند و باعث اشتغال آفرینی بیش از ده هزار نفر شده است.
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰

حسین برزگر امروز _پنجشنبه یازدهم مرداد_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های کشاورزی شهرستان سامان، اظهار کرد: متناسب با صنعت آمایش سرزمینی نیم شرقی استان و با توجه به کمبود بارش‌ها، بالا بودن نرخ بیکاری و وضعیت مطلوب زیر ساخت‌های شبکه انرژی در سال گذشته در نیم شرقی استان از کشاورزی گسترده به کشاورزی متمرکز را در به صورت یک استراتژی حرکت کردیم.
وی افزود: از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه ایجاد ۴۳ مجتمع دامپروری برای ۴۳ شهر استان و صدور مجوز برای ۱۳ شهرک گلخانه دولتی در کنار ۲۹ مجتمع گلخانه خصوصی آغاز شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از پروژه‌های خیلی خوب در این زمینه مجتمع دامپروری شهرستان سامان است که در حوزه جاده کشی و برق رسانی پیشرفت زیادی داشته است.
برزگر تصریح کرد: از آبان ماه سال گذشته با حضور رئیس جمهور در دور دوم سفر به استان تا امروز ۱۹ مجتمع و شهرک وارد فاز اجرایی شده که جمعاً این طرح‌ها ۶۵۰ هکتار مساحت دارند و باعث اشتغال آفرینی بیش از ده هزار نفر شده است.
وی خاطر نشان کرد: از جمله عواملی که باعث توسعه شهرک‌ها و مجتمع‌ها در استان شد، مشارکت مردم، بخش خصوصی، دولت و بسیج سازندگی برای تأمین ماشین آلات صنعتی و کمک در زیر ساخت‌ها بوده است.

ارسال نظرات