ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۰۸۸
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تأکید فراوانی بر موضوع علم و فناوری دارند گفت: تردیدی نیست که مشکلات مردم با توسعه علم و فناوری رفع می شود.
جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳

به گزارش بازارکار، حجت الاسلام قاسم روانبخش در آیین کلنگ زنی مدرسه شهید جمهور در قم، پایه علم و پیشرفت را در مدرسه دانست و افزو: متأسفانه امروزه سرانه فضای آموزشی در استان قم به رغم تلاش های مسئولان و خیران، با نقطه هدف فاصله دارد که این موضوع اصلا در شأن قم نیست.

وی با تصریح بر این که همه مسئولان باید در کنار خیرین مدرسه ساز همت و تلاش بیشتری در این موضوع داشته باشند بر لزوم رفع موانع مدرسه سازی در قم تاکید کرد.

نماینده مردم قم در مجلس در پایان گفت: ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تلاش می کنیم تا ضمن رفع موانع مدرسه سازی، تسهیل گر کار خیرین مدرسه ساز باشیم.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم نیز در این آیین به همت مسئولان نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان اشاره کرد و افزود: البته  رفع کمبود ۳۰۰ هزار مترمربع فضای آموزشی در استان، نیازمند تلاش بیشتر و به تعبیر مقام معظم رهبری، نیازمند کار جهادی است.

وی اضافه کرد: لازم است تا جهاد مدرسه سازی را در استان به راه  انداخت تا بتوان به نقطه مطلوب در سرانه استاندارد فضای آموزشی در استان دست یافت.

وی با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید ابراز امیدواری کرد نهضت مدرسه سازی در استان با همه بیشتر مسئولان بیش از پیش گسترش یابد و اتفاقات بهتری را رقم بزند.

ارسال نظرات