ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۱۴۲
در آستانه ۱۶ مرداد چهل‌و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی جهادگران نمونه آذربایجان‌شرقی با حضور معاون جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی معرفی و تجلیل شد.
شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲

جهادگران دانشگاهی نمونه آذربایجان‌شرقی معرفی و تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، در آستانه ۱۶ مرداد چهل‌و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی جهادگران نمونه استان، روز جمعه ۱۲ مردادماه با حضور معاون جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی معرفی و تجلیل شد.

مسعود ابراهیمی، معاون جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی در این مراسم، با اشاره به تلاش شبانه روزی جهادگران دانشگاهی، اظهار کرد: جهادگران عزیز هرچه در طبق اخلاص داشتند، برای جهاددانشگاهی گذاشتند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی و دولت، هرکاری که از دستشان بر می‌آمد برای جهاددانشگاهی در سال‌های گذشته انجام داده‌اند، افزود: جهادگران عزیز نیز در این مدت هرچه در طبق اخلاص داشتند، برای جهاددانشگاهی گذاشتند ولی متناسب با این زحمات از حمایت‌ها بهره مند و برخوردار نشدند و اکنون نوبت جهاددانشگاهی است تا خدمات خود را به دولت و نظام و جهادگران عرضه کند.

ابراهیمی، با اشاره به وسعت نظر رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، گفت: فرصت غنیمتی برای جهاددانشگاهی استان و جهادگران است تا از این وسعت نظر بهره بگیرند زیرا در کوتاه مدت و بلندمدت نویدبخش تحولات شگرفی در استان خواهد بود.

وی هدف از سفر خود به استان را شنیدن دغدغه‌های جهادگران و انتقال آن‌ها به هیات رئیسه جهاددانشگاهی و تشریح رویکردها و خدمات سازمان تجاری سازی عنوان کرد.

علی اصغر فاتحی‌فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز روحیه جهادی را به عنوان خستگی ناپذیری تفسیر کرد و گفت: جهاددانشگاهی استان، بخش عمده درآمدهای خود را از طریق خدمات رسانی در حوزه درمانی و آموزشی به دست می‌آورد و امروز با افتتاح مرکز نوآوری قطعه سازی و ماشین آلات پیشرفته با رویکرد انرژی توسط جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی این نهاد یک سبد درآمدزایی جدیدی در حوزه فناوری ایجاد کرد.

وی افزود: بیش از یک دهه در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر تلاش‌هایی انجام گرفته و امروز می‌خواهیم حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناوران در جهاددانشگاهی را در سطح منطقه و کشور گسترش دهیم تا بتوانیم با سرعت بیشتری کارهای بر زمین مانده را پیگیری کنیم.

در پایان این مراسم به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از جهادگران نمونه آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات