ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۱۴۴
رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: کمک به بهبود فضای کسب و کار، توانمندسازی، اشتغال دانش آموختگان از طریق توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال دانش بنیان جزو ماموریت‌های جهاددانشگاهی استان در حوزه اشتغال است.
شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان؛ عباس صفدری رییس این واحد سازمانی گفت: کمک به بهبود فضای کسب و کار، توانمندسازی، اشتغال دانش آموختگان از طریق توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال دانش بنیان جزو ماموریت‌های جهاد دانشگاهی استان در حوزه اشتغال است.
وی افزود: مسیر جهاددانشگاهی رو به توسعه و پیشرفت است و تاکنون نیز خدمات ارزنده‌ای را در سطوح مختلفی ارائه کرده است.
وی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های بسیار بالنده جهاد دانشگاهی، ارتباط با نسل جوان است. در این ارتباط باید بهترین شیوه‌‎ها در مسیر آموزش و بهره‌وری از استعدادها و توانایی جوانان به کار گرفته شود.
رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: جهاد دانشگاهی طی سالیان اخیر بستر خوبی را فراهم ساخته تا بشود در عرصه های مختلف ورود نموده و بخشی از نیاز صنعت و خدمات را رفع کرد.
صفدری افزود: مواردی چون مسئولیت پذیری، پاسخگویی، عشق به خدمت، سختکوشی از جمله ویژگی‌های جهادگران جهاددانشگاهی است.
وی به شاخصه مهم جهاد دانشگاهی در عرصه فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد و گسترش ارتباط و برنامه‌های فرهنگی در حوزه دانشجویان، رشد و ارتقای دانشجویان در برنامه ریزی و برنامه‌های فرهنگی و ایجاد فضای تعامل، گفت‌وگو و خردورزی از جمله افتخارات این نهاد در حوزه فرهنگی به شمار می آید.
صفدری بیان کرد: ایجاد اشتغال خانگی با روش نوین از دیگر برنامه‌های جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان است، به طوری که استعدادهای حوزه اشتغال خانگی را شناسایی می‌کنیم تا پس از آموزش با کمک وزارت کار زمینه ورود به بازار کار را برای آنها فراهم ‌کنیم.
رییس جهاددانشگاهی استان در ادامه بیان کرد: ظرفیت خبرگزاریهای ایسنا و ایکنا، تربیت مدیران توانمند، اهتمام در ایجاد گروههای پژوهشی و راه اندازی مراکز خدمات تخصصی جهت رفع نیازهای هم استانی های عزیز در حوزه های سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از دیگر دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان است.

ارسال نظرات