ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۱۷۰
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به تلاش‌ این نهاد برای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان گفت: مهارت‌افزایی برای ایجاد مشاغل پایدار و کسب درآمد از برنامه‌های کمیته امداد در مسیر خودکفایی مددجویان است.

به گزارش ایرنا، عیسی بابایی روز شنبه در دیدار با سیدنجیب حسینی نماینده مردم شرق گلستان با اشاره به طرح‌های اشتغالزای کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد گلستان با اجرای طرح‌هایی همانند نیروگاه‌های خورشیدی، گلخانه، دامپروری، نوغانداری در راستای اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان گام برداشته و در این بخش حائز رتنه برتر شده است.

وی از آمادگی کمیته امداد برای اجرای طرح پنل خورشیدی خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های مسکن و زمین‌های بلااستفاده در روستاهای شرق استان، این نهاد آمادگی دارد نسبت به اجرای طرح پنل خورشیدی در منازل و به صورت مزرعه خورشیدی برای دهک‌های اول تا پنجم اقدام کند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان به ایجاد بزرگترین مزرعه توتستان کشور در گلستان اشاره کرد و گفت: طرح نوغانداری یکی از طرح‌هایی است که در شرق استان از رونق خوبی برخوردار است و می‌طلبد با هدایتگری و مشاوره در قالب راهبران شغلی کمیته امداد، به صورت هدفمند نسبت به تشکیل زنجیره تولید در این بخش اقدام کرد.

بابایی مهارت‌افزایی را یکی از سیاست‌های اصلی حوزه اشتغال برشمرد و تصریح کرد: این نهاد برای ایجاد مشاغل پایدار و کسب درآمد با فراهم کردن فرصت مهارت‌آموزی، به‌دنبال آموزش‌های منجر به اشتغال است.

وی با بیان اینکه استان گلستان در بخش مسکن پیشرو است، یادآور شد: با همکاری دولت و دستگاه‌های متولی طی چند سال اخیر بیش از چهار هزار واحد مسکونی برای نیازمندان و جامعه هدف ساخته شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه برنامه ما خانه‌دار شدن تمامی مددجویان روستایی در استان گلستان است، خاطرنشان کرد: ساخت مسکن شهری به دلیل گرانی و یا فقدان زمین و نبود بسته‌های تشویقی، تلاش بیشتر و همراهی سایر دستگاه‌ها را می‌طلبد.

نماینده مردم مراوه تپه، کلاله، گالیکش و مینودشت نیز در این نشست اظهار کرد: کمیته امداد یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سید نجیب حسینی با بیان اینکه خدمات ارزنده کمیته امداد بر کسی پوشیده نیست، افزود: کارنامه درخشان کمیته امداد در راستای دستگیری از نیازمندان و رفع نیازهای واقعی این قشراز جامعه، همواره زبانزد است.

وی آمادگی خود را برای حل مشکلات اجرایی کمیته امداد در راستای خدمت‌رسانی به مردم اعلام کرد.

ارسال نظرات