بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۱۷۶
دومین رویداد از سلسله رویدادهای اینوتاک با موضوع راهبری زنجیره ارزش دارو و چگونگی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور دارویی، به صورت حضوری و مجازی در پارک علم و فناوری البرز برگزار شد.
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

به گزارش بازارکار به نقل از پارک علم و فناوری البرز، در این رویداد که علیرضا چیذری، رئیس انجمن تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و دارویی، محمدداود معتمدی مدیرعامل شرکت مهندسی زیستی آروکو، نوری کارشناس تولید و صدور مجوز اداره تجهیزات پزشکی استان البرز به عنوان اعضای پنل و سمنانی دبیر انجمن تجهیزات پزشکی استان البرز به عنوان دبیر پنل حضور داشتند، چالش‌های حوزه دارو و موضوع تجاری‌سازی ایده‌ها و طرح‌ها و نیز حمایت از آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این رویداد، همچنین راهکارهایی به منظور حل این چالش‌ها از جمله تمرکز بیشتر در زمینه D&R در صنعت دارو، شبکه‌سازی میان شرکت‌های هایتک (Hi-Tech) با شرکت‌های بزرگ حوزه دارویی کشور، استفاده از داده‌ها و هوش مصنوعی در این زمینه به منظور جلوگیری از تداخل‌های دارویی، بکارگیری در بخش تجهیزات دارویی، دوزینگ مناسب، کاهش داروخانه‌های فیزیکی و ... ارائه شد.
گفتنی است، پارک علم و فناوری البرز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان دبیرخانه زنجیره ارزش راهبردی فناوری‌های صنعت دارو انتخاب شده است.

ارسال نظرات