ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۱۹۸
انجمن علمی موسیقی دانشگاه هنر ایران با هدف خلق تجربه یک فرآیند هنری و علمی، فراخوان سومین جشنواره دانشجویی موسیقی صبا را منتشر کرد. 
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
به گزارش بازارکار از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، انجمن علمی موسیقی دانشگاه هنر ایران با هدف خلق تجربه یک فرآیند هنری و علمی با تمرکز بر کار گروهی در یک محیط رقابتی سالم که موجب رشد افراد شود، فراخوان سومین جشنواره دانشجویی موسیقی صبا را منتشر کرد.

این جشنواره در دو بخش رقابتی شامل محورهای گروه‌نوازی موسیقی کلاسیک غربی، گروه‌نوازی موسیقی کلاسیک ایرانی، آهنگسازی، دیپلم آهنگسازی برای ارکستر سازهای ایرانی و پژوهش موسیقی و بخش غیررقابتی شامل زیربخش‌های مراسم‌ها و کنسرت‌ها، بازارچه موسیقی صبا، میان‌رشته‌ای و آموزش، در هفته آخر آذرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت جشنواره و مطالعه کامل متن فراخوان نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند خبرها و اطلاع‌رسانی جشنواره را از طریق صفحه رسمی جشنواره در اینستاگرام به نشانی sabamusicfestival و کانال تلگرام جشنواره به نشانی t.me/sabamusicfestival دنبال کنند.

این رویداد به همت انجمن علمی موسیقی و مساعدت و همیاری ریاست دانشکده موسیقی و گروه‌های آموزشی این دانشکده و همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر ایران در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

برای اطلاع از فراخوان سومین جشنواره دانشجویی موسیقی صبا اینجا مراجعه کنید.

ارسال نظرات