ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۲۰۱
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران:
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از بهره مندی ۶ هزار و ۵۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از اردوهای تربیتی و زیارتی در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴

به گزارش بازارکار از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مهدی سلامی با اعلام برنامه های کمیته امداد استان تهران در راستای برگزاری اردوهای تربیتی و زیارتی برای مددجویان تحت حمایت گفت: کسب تجربه و مهارت در زمینه های مختلف اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و اقتصادی- ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای فردی و گروهی- تقویت روحیه نشاط و شادبی برای مخاطبین از اهداف برگزاری اردوهای تربیتی و زیارتی است.
وی سرفصل‌های مختلف قرآنی، هنری، ورزشی و برنامه‌های مناسبتی تدارک دیده شده است که یکی از برنامه‌های مهم، اردوهایی است که در قالب عناوین مختلف برای گروه های مختلف هدف برگزار می‌شود، افزود: در سه ماهه نخست سال جاری ۶ هزار و ۵۲۰ مددجو از اردوهای تربیتی و زیارتی بهره مند شده اند. با برنامه ریزی‌هایی انجام شده پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال حدود ۲۰ هزار نفر به اردوهای زیارتی و تربیتی اعزام شوند.
سلامی با اشاره به اینکه تا پایان تابستان نیز ۳۸۸ مددجو در قالب برنامه های اوقات فراغت تابستانه برای استفاده از برنامه‌های زیارتی، فرهنگی و تربیتی به استان‌های خراسان رضوی، مازندران، اصفهان و البرز اعزام می شوند. در همین راستا نیز از ۲۷ خرداد ماه تاکنون در قالب برنامه اردوهای سراسری تابستانه ۱۲۷ مددجو به استان های خراسان رضوی و مازندران اعزام شده اند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: همچنین در راستای برگزاری اردوهای سراسری در ایام تابستان، استان تهران از سوم مرداد ماه در اردوگاه شهیدآوینی میزبان مددجویان سایر استان ها است و تاکنون در طی دو دوره میزبان ۲۰۰ مددجو از استان های مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، لرستان، اصفهان و یزد بوده و تا ۲۷ شهریور در ۷ دوره دیگر نیز میزبان مددجویان استان های سیستان بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گیلان، مازندران، گلستان، همدان، اردبیل خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: اولویت مخاطبان جهت اعزام به اردو با توجه به سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های جدید معاونت فرهنگی مخاطبین مشارکت کننده در طرح ها و برنامه های تحولی معاونت فرهنگی هستند و از اعزام نفرات تکراری که پیش از این در اردوها شرکت کرده‌اند، خودداری می شود تا افراد بیشتری فرصت بهره‌مندی از این خدمت را داشته باشند.
سلامی یادآور شد: ۱۷ هزار و ۲۴۸ مددجو نیز سال گذشته از اردوهای زیارتی و تربیتی بهره مند شده اند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۶۲ نفر به اردوهای زیارتی و مابقی به اردوهای تربیتی و آموزشی اعزام شده اند.

ارسال نظرات