اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۲۰۳
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: رقم تسهیلات پرداختی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴

به گزارش بازارکار، کیوان مرتضوی با بیان اینکه رقم تسهیلات پرداختی به بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته و به رقم ۳۰ میلیون تومان رسیده ، افزود : این تسهیلات با هدف کمک به ارتقاء معیشت بازنشستگان و با همکاری بانک رفاه کارگران به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود که ثبت نام مرحله اول آن در تیرماه امسال انجام و در پایان هفته گذشته نیز پرداخت شده است .

وی با اشاره به اینکه رقم تسهیلات پرداختی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است،افزود: تلاش سازمان بر این است که تعداد وام‌های پرداختی امسال را هم نسبت به سال گذشته افزایش دهد . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه 1500 نفر بازنشسته تحت پوشش در استان در اولین مرحله اعطای تسهیلات با اعتباری معادل 45 میلیارد تومان از این وام برخوردار شدند ، افزود: حسب اعلام مبادی ستادی برنامه‌ریزی و تدارکات اعزام بازنشستگان به سفر زیارتی مشهد مقدس نیز انجام شده و در مرحله تکمیل است و با ابلاغ سهمیه مربوطه اولین گروه بازنشستگان استان به زودی به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.
گفتنی است ثبت‌نام اولین مرحله وام بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سال جاری از ابتدای تیر ماه سال جاری در کانون‌های بازنشستگان آغاز شد و به هر استان متناسب با جمعیت بازنشستگان سهمیه مشخصی اختصاص یافت . 

تامین اجتماعی گیلان در حال حاضر قریب به 194 هزار نفر مستمری بگیر را تحت پوشش دارد که 124 هزار نفر آنها را بازنشستگان تشکیل می دهند . 

ارسال نظرات