اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۲۴۴
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: کار جهادی و تلاش برای پویایی علم و فرهنگ جزو شاخصه‌های مهم جهاددانشگاهی است که با کمترین هزینه‌ها و اعتبارات توانسته گره‌های بزرگی را بگشایند.
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهعی آذربایجان غربی، عادل نجف‌زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی برخاسته از ایمان، عشق و دانش جوانان ایرانی است که اکنون در سراسر کشور و جهان نام و آوازه‌اش پیچیده است.
عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: جهاددانشگاهی دارای نیروها و پژوهشگران برجسته‌ای است که در دل این نهاد انقلابی پرورش یافته و اکنون هرکدام به‌عنوان یک متخصص نخبه توان گره گشایی از مشکلات امروزی را دارند.
وی تصریح کرد: باید مسئولین کشوری از توان و قدرت علمی، فرهنگی و پژوهشی جهاددانشگاهی بهره بگیرند.
نجف زاده در ادامه پیشنهاد داد: در تامین اعتبارات باید از جهاددانشگاهی حمایت بودجه‌ای مکفی کرد تا این نهاد بتواند با قدرت پیگیر پروژه‌های علمی و پژوهشی باشد.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: هر جا و هر کجا به جهاددانشگاهی اعتماد شده آنجا رویش‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی و کارهای ارزشمندی اتفاق افتاده است.

ارسال نظرات