اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۲۴۵
به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی انجام می‌شود
صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و باهدف حمایت تحصیلی از فرزندان جهادگران، اقدام به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه دانش‌آموزی کرده است.
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷

به گزارش بازارکار از روابط‌عمومی صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران (ایسفا)، افسانه بیات، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: ما در صندوق، همواره به دنبال راه‌هایی برای حمایت از ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان خانواده بزرگ جهاددانشگاهی بوده‌ایم. این بار تصمیم گرفتیم تا قدردان زحمات جهادگران در مسیر اعتلای فرهنگ و توسعه دانش باشیم و با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه‌، قدمی کوچک در رفع دغدغه‌های مالی فرزندانشان برداریم.
وی با اشاره به شرایط اعطای این تسهیلات گفت: در نهمین قرعه‌کشی طرح "رویش جوانه‌های جهاد"، 44فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کمک هزینه خرید تجهیزات ویژه دانش‌آموزان خانواده جهادگران  به مبلغ ۵۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود که منتخبین این دوره از قرعه‌کشی تا تاریخ 31 مرداد ماه فرصت دارند مدارک خود را به نشانی isfadoc@gmail.com کنند.
در پایان مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران خاطرنشان کرد: تمامی تسهیلات ارائه شده از محل منابع صندوق و وجوه اداره‌ شده پرداخت می‌شود.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی isfa.acecr.ac.ir مراجعه و یا با شماره 66971353_021 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات