ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۲۶۲
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: امسال پیش‌بینی شده بیش از ۱۰ هزار شغل با اعتباری بالغ بر حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان در استان ایجاد شود.
سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱


جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص حوزه عملکرد اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان در چهار ماهه امسال، اظهار کرد: اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش سیاست اصلی کمیته امداد محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: براین اساس و در راستای اشتغالزایی، بستر لازم برای دوره‌های آموزش‌مهارتی و کسب و کار را برای مددجویان تحت پوشش این نهاد فراهم کرده‌ایم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: در این مدت ۱۰۷۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان ایجاد شده است.
شیخ‌پور بیان کرد: همچنین برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی و کسب وکار برای ۱۸۶۶ نفر عملکرد حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان در سال ۱۴۰۲ بوده است.
وی اضافه کرد: در مجموع ۱۳ هزار و ۳۶۱ شغل با اعتباری بالغ بر ۹۴۵ میلیارد تومان در کمیته امداد امام (ره) لرستان ایجاد شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان افزود: همچنین بستر آموزش‌های کسب و کار برای  ۹ هزار و ۴۵۳ نفر مهیا شده و پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۰ هزار شغل با اعتباری بالغ بر حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان در استان ایجاد شود.

برچسب ها:

ارسال نظرات