ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۲۸۸
به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی صورت گرفت؛
معاونان آموزشی و فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم روز سه شنبه 16 مردادماه به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم دیدار و گفت و گو کردند.
سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

به گزارش بازارکار، مدیرکل کتابخانه های عمومی قم همزمان با سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در دیدار معاونان آموزشی و فرهنگی این نهاد انقلابی، با تبریک فرا رسیدن ۱۶ مردادماه سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، گفت: جایگاه جهاددانشگاهی به عنوان یک ظرفیت امیدبخش در جامعه تبدیل ‌شده است.

مهدی توکلیان با اشاره به تعامل مثبت و شایسته میان کتابخانه های عمومی استان و جهاد دانشگاهی قم اشاره کرد و از حضور پررنگ این نهاد انقلابی در عرصه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی ابراز رضایت کرد.

وی همچنین به آغاز فعالیت مرکز جامع خانواده جهاددانشگاهی در حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: با پیشینه فعالیت های آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی می توان در ارتقای سطح مطالعه به ویژه در میان کودک و نوجوانان موفق عمل کرد.

وی تاکید کرد: فعالیت موثر در تمامی حوزه ها نیازمند این مهم است تا به شکل عملیاتی در علوم انسانی و به خصوص ارتقاء فرهنگ کتاب و کتاب خوانی سهیم شد و از ظرفیت آموزشی و فرهنگی جهاددانشگاهی در قالب این همکاری ها بهره گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی قم، در ادامه برگزاری رویداد ملی نوآوری های اجتماعی توسط جهاددانشگاهی را هوشمندانه عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از اهداف این رویداد تقویت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است، می توان همکاری موثری در این زمینه داشت.

یاسر شریفی سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد قم، نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری رویداد ملی نوآوری های اجتماعی با محوریت ارتقای سطح فرهنگ شهروندی توسط جهاددانشگاهی قم با مشارکت این نهاد، از تشکیل کمیته فنی با حضور نهادهای فعال استان در ذیل این جشنواره خبر داد.

همچنین علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحدقم، در ادامه این دیدار ضمن تشریح فعالیت های مرکز جامع خانواده و اعلام آمادگی همکاری در حوزه کودک و نوجوان، از همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در جشنواره مهدویت تا گسترش خدمات اداره کل کتابخانه ها در سازمان دانشجویی قدردانی کرد.

برگزاری دوره های آموزشی مشترک، برگزاری دوره های مهارتی ویژه کودکان و نوجوانان، اطلاع رسانی فعالیت های مرکز جامع خانواده در کتابخانه های سطح استان، همکاری در برگزاری رویدادهای حوزه کودک و نوجوان و ارتقای سطح توانمندسازی کارکنان اداره کتابخانه ها و خانواده های آنان جهت استفاده از خدمات مراکز آموزشی جهاددانشگاهی از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار می باشد.

 

 

ارسال نظرات