ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۳۰۲
استاندار مازندران، با اشاره به این که طرح های گردشگری بزرگ از کلیدهای تحول در اقتصاد دریامحور هستند، گفت: موانع طرح «مارینای خزر» واقع در سواحل نوشهر به عنوان یکی از این طرح های موثر در اقتصاد دریامحور، برطرف می‌شود. ‎
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

یوسف نوری در حاشیه بازدید از این طرح مهم گردشگری استان مازندران در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: مارینای خزر و طرح های گردشگری بزرگ می توانند به عنوان طرح های کلیدی در اقتصاد دریا محور نقش آفرینی کنند.

وی اظهار کرد: در بازدید امروز از این پروژه مهم گردشگری برخی از موانع مطرح شده که بعد از بررسی آن در استانداری، مشکلات فراروی آن در سال جاری که سال جهش تولید نیز نامگذاری شده برطرف می شود.

نوری تامین زیرساخت‌ها برای شکوفایی ظرفیت‌های دریا را اجتناب ناپذیر دانست و تاکید کرد: باید بیشتر از ظرفیت دریا استفاده کنیم و برای تحقق این مهم نیازمند تامین زیرساخت‌ها هستیم.

پروژه مارینای خزر در ساحل دریای خزر واقع در نوشهر با صرف هزینه ۱۲ هزار میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال انجام است.

اکنون این پروژه با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد در حال ساخت است، این پروژه افزون بر ایجاد تأسیسات تفریح دریایی و ساحلی در ساحل، شامل پروژه ویژه دریایی به گستره ۳۰۰ متر داخل دریا است که به این منظور اسکله و حوضچه در حال ساخت است.

به گفته سرمایه گذاری این طرح مهم گردشگری، ساخت رستوران دریایی و اسکله ویژه قایق‌های تفریحی نیز در این پروژه بزرگ توریسم دریایی کشور لحاظ شده است.

ارسال نظرات