اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۳۰۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به فعالیت ۲۱ کشتارگاه صنعتی طیور در استان گفت: کشتارگاه‌های استان با نیمی از ظرفیت کار می‌کنند.
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
 

بابک مؤمنی، در جمع خبرنگاران، با عنوان این‌ که عمده مرغ تولیدی به‌صورت زنده از استان خارج و به تهران ارسال می‌شود، خواستار برنامه‌ریزی برای جلوگیری از این روند شد و با اشاره به این‌که ۱۱ درصد گوشت مرغ کشور در استان تولید می‌شود، برنامه‌ریزی برای صادرات را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: صادرات مرغ به‌راحتی در استان قابلیت اجرایی دارد.

مؤمنی با اشاره به مشکلات فراروی بخش کشاورزی ساماندهی بازار این بخش را از دغدغه‌ها دانست و گفت: حواله و مجوز فروشی واردات و صادرات از چالش‌ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در ادامه با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه استان، با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین کشاورزان، محققان و سیاست‌گذاران هستند، اظهار کرد: خبرنگاران با انتقال دانش و اطلاعات نوین کشاورزی به کشاورزان، نقش بسزایی در افزایش بهره‌وری و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی ایفا می‌کنند. همچنین، اطلاع‌رسانی دقیق و بهنگام از چالش‌ها و فرصت‌های بخش کشاورزی، می‌تواند به تصمیم‌گیری بهتر سیاست‌گذاران کمک شایانی کند.

مؤمنی همچنین بر اهمیت پوشش اخبار مربوط به دستاوردهای تحقیقاتی در حوزه کشاورزی و معرفی الگوهای موفق تولید تأکید کرد و گفت: خبرنگاران با برجسته‌سازی اخبار مثبت و امیدبخش، می‌توانند به افزایش انگیزه کشاورزان و سرمایه‌گذاران در این بخش کمک کنند.

ارسال نظرات