اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۳۰۴
 سرپرست اداره کل امور مالیاتی مازندران در گزارشی اعلام کرد: از میان طرح‌ها و پروژه‌های انتخاب شده از ابتدای طرح نشان‌دار کردن مالیات‌ها تا پایان روز ۱۵ مرداد چندده طرح و پروژه از محل پرداخت‌های مالیاتی مودیان و با انتخاب آنها به طور کامل تامین اعتبار شده است و حداکثر تا پایان سال خاتمه یافته و به بهره‌برداری خواهد رسید.
جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
 

بهرام سلطانی ۱۷ مرداد در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق اظهار کرد:از میان طرح‌ها و پروژه‌های انتخاب شده از ابتدای طرح نشان‌دار کردن مالیات‌ها تا پایان روز ۱۵ مرداد بیش از ۱۲ هزار مودی در قالب فرم تبصره ۱۰۰ در طرح نشان دار کردن مالیات مشارکت کرده‌اند که از میان ۱۰۰ طرح و پروژه در حال اجرا ۶۷ طرح و پروژه از محل پرداخت‌های مالیاتی مودیان و با انتخاب آنها به طور کامل تامین اعتبار شده است و حداکثر تا پایان سال خاتمه یافته و به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص طرح نشان‌دار کردن اقتصاد گفت: این طرح روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ به صورت رسمی رونمایی گردید و بنابر بر اعلام سیاست‌گذاران و کارشناسان حوزه مالیات طرح مزبور برای مودیان انگیزه بخش بوده و باعث می شود که آنها احساس کنند می‌توانند در اولویت بندی پروژه‌های ملی و استانی نقش آفرینی کنند.

سلطانی افزود: این پروژه ملی در مفهوم کلان خود امکان تخصیص مالیات‌های پرداختی به پروژه‌های ملی و استانی توسط مؤدیان و تکمیل این پروژه‌ها را فراهم آورده و به یکی از مطالبات جدی مودیان در خصوص اعلام محل هزینه کرد و مصرف درآمدهای مالیاتی به شکل موثر و عملیاتی پاسخ داده است.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی مازندران گفت: مودیان در جریان ارائه فرم «تبصره ماده ۱۰۰» محل خرج کرد مالیاتهای پرداختی خودشان را با تخصیص آن به طرح‌ها یا پروژه‌های اولویت‌دار ملی و استانی تعیین می‌کنند و به این شکل مشارکت مؤثری در توسعه و اجرای طرح‌های سازنده در زمینه‌هایی مثل بهداشت و درمان، آموزش، راه و ترابری و غیره خواهند داشت.

وی افزود: به موجب آیین‌نامه اجرایی هیات وزیران، سازمان امور مالیاتی کشور مبالغ تخصیص یافته مودیان به پروژه‌ها را به صورت سیستمی به اطلاع سازمان برنامه و بودجه کشور می‌رساند و سازمان برنامه نیز حداکثر یک ماه پس از دریافت اطلاعات اختصاص یافته به پروژه ها نسبت به تخصیص و اعتبار بودجه به آنها اقدام می‌کند.

ارسال نظرات