تازه ها
به گزارش بازارکار، روابط عیسی جمال نیکویی درخصوص منتظرین نصب علمک و روند اعطای انشعاب گاز، اظهار کرد: با برنامه ریزی های بعمل آمده در تلاشیم تا زمان نصب انشعابات در همه شهرستان ها به حداقل زمان ممکن رسیده و نسبت به سنوات گذشته با سرعت بیشتری به انجام برسد.
وی با قدردانی از همه مشترکینی که به سامانه رسیدگی به شکایات شرکت گاز پیام ارسال کرده اند، بیان کرد: درخواست ها و شکایات مردم عزیز موجب نمایان شدن فرصت های بهبود شرکت می شود و این امر، زمینه رفع مشکلات و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می سازد.
جمال نیکویی در خاتمه با تاکید بر چابکی هر چه بیشتر سازمان برای خدمت رسانی به مردم و مشترکین، گفت: باید در کنار راه های سنتی و معمول، از فناوری های نوین همچون نرم افزار موبایلی برای اطلاع رسانی، پاسخگویی و ارائه خدمات هر چه بهتر استفاده کنیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز گیلان ، سامانه رسیدگی به شکایات، از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه مجموعاً 207 مورد پیام شامل 110 مورد شکایت، 75 مورد درخواست و 23 مورد اطلاع رسانی در سامانه به ثبت رسیده که به طور میانگین در یک و نیم روز کاری به آنها پاسخ داده شد.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترآگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات