ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۳۲۰
جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به ریاست میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان خمیر وباحضور اعضا صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲

تسهیلات اشتغالزایی درجهت اشتغال پایدار در شهرستان استفاده شود

به گزارش بازار کار ؛ میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیر، با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی با توجه به تعهد اشتغالی که باید ایجاد کنند، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باید اولاً شرایط را برای پرداخت اعتبارات اشتغال‌زا تسهیل و تسریع کنند و لازم است این تسهیلات را رصد و نظارت کنند تا در امور غیرمرتبط هزینه نشود و اشتغال پایدار در شهرستان ایجاد شود.

فرماندار شهرستان خمیر با تاکید بر تلاش مضاعف برای استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان برای سرمایه‌گذاری بیان داشت؛ باید برنامه‌ریزی شود برای ورود سرمایه گذاران به عرصه‌های گردشگری، مشاغل دریا محور، کشاورزی و صنایع تبدیلی و سایر مشاغلی که اشتغالزایی پایدار ایجاد می‌کنند.

خواستار با اشاره به شعار سال" جهش تولید با مشارکت مردم" گفت: ایجاد اشتغال پایدار از مهم‌ترین سیاست‌های راهبردی است و ضرورت تلاش و همراهی همه جانبه دستگاه های متولی و بانک های عامل در جهت جذب حداکثری تسهیلات باشد.

رئیس شورای اشتغال شهرستان اظهار کرد: دستگاه‌های متولی و بانک های عامل در جهت جذب تسهیلات تبصر 18 و سایر تسهیلات و برای تحقق شعال سال بصورت برنامه عملیاتی شده گزارش ارائه کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان خمیر با بیان اینکه اشتغال به سلامت اجتماعی و اقتصادی کمک می‌کند، گفت: بیکاری سر منشأ بسیاری از آسیب‌ها در جامعه است و بر جذب اعتبارات و تسهیل شرایط توسط بانکهای عامل تاکید نمود.

لازم به ذکر است، ارائه گزارش آخرین وضعیت ثبت اشتغال تعهدی در سامانه رصد اشتغال کشور توسط دستگاه‌های اجرایی، ارائه گزارش آخرین وضعیت پرداخت اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی توسط بانک های عامل، تعیین وضعیت اعتبارات دستگاه‌های اجرایی و ارایه گزارش آخرین وضعیت تسهیلات پرداختی توسط دستگاه های اجرایی و بانک های عامل از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال نظرات