ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۳۴۰
استاندار کرمانشاه با اشاره به بدنه علمی و کارشناسی جهاددانشگاهی، گفت: این نهاد این ظرفیت را دارد که یک اتاق فکر مطمئن و علمی برای پیشرفت و توسعه استان باشد.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰

به گزارش بازارکار از روابط‌ عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی از این نهاد به عنوان پیشران فعالیت‌های دانش بنیان در کشور یاد کرد و گفت: جهاددانشگاهی مولود انقلاب است و حقیقتا در بیش از چهار دهه فعالیت خود اقدامات و خدمات ارزشمندی در کشور انجام داده است.
وی افزود: این نهاد با روحیه جهادی و انقلابی که دارد طی این سالها از عهده وظایف خود به خوبی برآمده و هر فعالیتی که به آن محول شده را با کمک بدنه علمی و متخصصین خود انجام داده است.
استاندار کرمانشاه جهاددانشگاهی را یک نهاد امیدآفرین در کشور دانست و افزود: جهاددانشگاهی با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کسب تکنولوژی های روز دنیا توانسته موجی از امید و خودباوری را در جوانان کشور ایجاد کند.
وی ادامه داد: این نهاد همچنین موانع بسیاری را از سر راه کشور برداشته و توانسته تا حد زیادی تحریم‌ها را کم اثر کند.
صحرایی در ادامه به اقدامات جهاددانشگاهی در استان کرمانشاه اشاره و با اشاره به ساخت بزرگترین برج فناوری کشور در کرمانشاه گفت: یکی از اقدامات ارزشمند جهاددانشگاهی در استان ایجاد محیطی آماده برای فعالیت دانش بنیان های استان است.
وی افزود: جهاددانشگاهی با فراهم کردن زمینه کار برای شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از این شرکت‌ها گام موثری در رونق فعالیت‌های دانش بنیان در استان داشته باشد.
استاندار کرمانشاه به تعامل خوب میان استانداری و جهاددانشگاهی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: ما به عنوان استانداری کرمانشاه با نهادهای علمی استان مانند جهاددانشگاهی تعامل خوبی داریم و از آنها حمایت می کنیم و معتقدیم جهاددانشگاهی می‌تواند به عنوان یک نهاد علمی در پیشرفت استان نقش ایفا کند.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: جهاددانشگاهی کرمانشاه با توجه به بدنه علمی و کارشناسی خود این ظرفیت را دارد که یک اتاق فکر مطمئن و علمی برای توسعه استان باشد.

ارسال نظرات