ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۳۴۱
رییس دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به موفقیت جهاددانشگاهی در گفتمان سازی ارتباط دانشگاه و صنعت، گفت: خوشبختانه این نهاد ارتباط با بخش صنعت را آغاز کرده و با توجه به گفتمان سازی موفق در این زمینه، جلوتر از دانشگاه های کشور در این مسیر حرکت می کند.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴

به گزارش بازارکار از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، دکتر محمدنبی احمدی رییس دانشگاه رازی، از جهاد‌دانشگاهی به عنوان نهادی برخاسته از انقلاب یاد کرد و گفت: هدف اولیه تشکیل این نهاد ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و برقراری ارتباط میان دانشگاه و جامعه بوده که در زمان خود جز اهداف پیشرو محسوب می شده است.
وی افزود: در حال حاضر بعد از چهاردهه دانشگاه ها تازه به سمت برقراری ارتباط با جامعه، صنعت و بخش خصوصی و ... در حال حرکت هستند و اینکه در همان سالهای اول انقلاب چنین اهدافی برای جهاد دانشگاهی ترسیم نشود نشان دهنده یک اساسنامه پیشرو برای این نهاد بوده است.
رییس دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه برقراری ارتباط با بدنه جامعه و صنعت و ... پیش از هر چیز نیاز به گفتمان سازی دارد، گفت: اینکه جهاددانشگاهی توانسته در حوزه حمایت از دانش بنیان ها ورود کند نشان می دهد که در زمینه گفتمان سازی موفق عمل کرده و توانسته زیربنای ارتباط با بدنه صنعت و جامعه را فراهم کند.
دکتر احمدی گفت: با توجه به موفقیت جهاددانشگاهی در گفتمان سازی برقراری ارتباط دانشگاه با صنعت به نظر می رسد، این نهاد زودتر از تمام دانشگاه های کشور توانسته ارتباط با بخش صنعت را آغاز کند و به نظر می رسد جلوتر از دانشگاه های دیگر در این مسیر حرکت کند.ر
ییس دانشگاه رازی کرمانشاه با تاکید بر لزوم ارتباط دانشگاه و صنعت گفت: با توجه به پیشروی جهاددانشگاهی در گفتمان سازی این حوزه و آغاز ارتباط این نهاد با حوزه صنعت، نیاز است که حمایت های مالی و معنوی بیشتری از این نهاد در جهت حرکت در این مسیر صورت گیرد.
وی در پایان افزود: حمایت های مالی نیاز هرحرکت است اما گاهی برخی مصوبات و آیین نامه ها می توانند موانع و گره‌ها را از مسیر حرکت بردارند و به نظر می رسد مجلس و دولت باید در این زمینه پای کار آمده و حمایت جدی از جهاددانشگاهی به عمل آورند.

برچسب ها:

ارسال نظرات