ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۳۶۳
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی قرآن کودک با عنوان «شهر من شهر قرآن» خبر داد.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

برگزاری دوره تخصصی تربیت مربیان قرآنی، «شهر من شهر قرآن» در شهرستان بستک

محمد محمّدی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک گفت: این طرح فرهنگی- آموزشی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، قرارگاه فرهنگی شهید آوینی، موسسه قرآنی تبیان احلام جنوب، موسسه قرآنی نورالمبین، انجمن خیریه و خدمات اجتماعی در سالن فرهنگسرای مسجد جامع شهر بستک برگزار شد.

محمدی زاده گفت: در دنیای امروز که سرگرمی ها و وابستگی به تکنولوژی های مختلف از جمله گوشی های تلفن همراه، کودکان را به خود مشغول و وابسته کرده، استفاده از روش های سنتی در آموزش قرآن جوابگو نیست، بنابراین ‌باید به سمت روش های نوین آموزشی قرآن به فراخور اقتضای زمانه حرکت کنیم و قرآن را با روش های نو و جذاب به کودکان آموزش دهیم.

وی افزود: این کارگاه آموزشی به مدت ۲ روز در روزهای ۱۸ و ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ با حضور ۸۸ نفر از مربیان قرآنی مراکز پیش دبستانی، مهدهای قرآن، آموزگاران پایه اول، دوم و سوم دبستان با هدف آموزش قرآن با روش های نوین یادگیری (سرود، اشاره، قصه، بازی، رنگ خوانی، بخش خوانی و...) برگزار شد که در بخش پایانی دوره، پس از آزمون عملی، گواهی پایان دوره به مربیان اعطاء خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک اشاره کرد: طرح شهرمن شهر قرآن که با تدریس استاد مهدی فاضلی در شهر بستک اجرا شد تلاشی است در جهت جذب کودکان به قرآن با استفاده از روش های نو، طرح های خلاقانه استاد مهدی فاضلی در سراسر کشور اجرا شده و در استان ها و شهرهای مختلف برگزار می شود و دارای رتبه ملی می باشد.

به گزارش بازار کار ، با توجه به استقبال خوب از این شیوه نوین آموزش قرآن، بزودی طرح قرآنی، بستک شهر نمونه قرآنی استان هرمزگان معرفی و در دوره جدید این کارگاه آموزشی در ۴ نقطه شهرستان بستک برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات