ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۳۶۴
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی هرمزگان:
کارشناس پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی هرمزگان گفت: دریای عمان، تنگه هرمز و نقاط شرقی خلیج‌فارس با وزش باد نسبت شدید جنوب شرقی از امروز جمعه تا اواخر وقت روز شنبه هفته پیش رو مواج پیش‌بینی شده است.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰

به گزارش بازار کار ؛ مجتبی حمزه نژاد کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی هرمزگان، امروز جمعه ۱۹ مرداد، اظهار کرد: در این مدت بیشینه سرعت باد در این نواحی گاهی به بیش از ۴۵ کیلومتر بر ساعت و بیشینه ارتفاع امواج دریا به بیش از ۱.۵ متر خواهد رسید که توصیه می‌شود شناورهای سبک، صیادی و تفریحی به دریا نروند و همچنین تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناورها نیز انجام شود.

وی بیان کرد: شرایط نامساعد دریایی در هرمزگان، در سطح هشدار نارنجی تا اواخر وقت روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و روزهای یکشنبه و دوشنبه هر چند از سرعت باد جنوب شرقی کاسته خواهد شد اما در این مدت نیز دریا طی ساعاتی همچنان متلاطم خواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: باتوجه به افزایش ابرناکی، در برخی مناطق ساحلی دریای عمان و تنگه هرمز و به ویژه ساعات بعدازظهر و شب، در ارتفاعات و برخی نقاط مستعد مرکزی، رگبار پراکنده باران و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

حمزه نژاد یادآور شد: در نقاطی که شرایط بارشی مهیا نیست، رخداد گرد و غبار و کاهش موقتی کیفیت هوا احتمال می رود که توصیه می شود شهروندان از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه های فصلی دوری کنند.

وی گفت: به لحاظ دمایی نیز نوسانات دمایی در هرمزگان تغییرات چندانی نخواهد داشت.

ارسال نظرات