ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۳۸۴
مدیرکل صمت گیلان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۱۲ واحد موفق به مجوز طرح توسعه صنعتی واحد خود شده‌اند و زمینه اشتغال ۳۴۱ نفر علاوه بر اشتغال قبلی را فراهم کردند.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰

به گزارش بازارکار، تیمور پورحیدری  امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی ۱۸۸ پروژه صنعتی در آینده ای نزدیک در گیلان خبر داد و اظهار کرد: واحد های صنعتی گیلان علیرغم فشارهای تحریمی و تنگناهای اقتصادی و ناترازی انرژی همچنان پویا هستند و بسیاری از واحدهای موجود صنعتی هم اکنون طرح توسعه هم دارند.

وی افزود: در چهار ماهه نخست امسال بیش از ۱۲ واحد موفق به مجوز طرح توسعه صنعتی واحد خود شده‌اند و زمینه اشتغال ۳۴۱ نفر علاوه بر اشتغال قبلی را با سرمایه‌گذاری ۴۶۳ میلیارد تومان فراهم کرده‌اند

پور حیدری تعداد پروانه های بهره برداری صنعتی سالجاری را بیش 54 مورد عنوان کرد و ادامه داد: در مجموع طرح و توسعه و جدیدالاحداث، این 54 پروانه در چهار ماه نخست با سرمایه گذاری 866 میلیارد تومان صادر شده است.

مدیرکل صمت گیلان گفت : به طور کلی سه شرکت تولید ترانسفورماتور در کشور فعال هستند که یکی از آنها با توان مطلوبی در گیلان و شهرصنعتی رشت با فناوری مدرن در حال تولید محصولات متنوع ترانس است.

متولی تولید و تجارت استان، شرکت فومن را یک برند ملی افتخارآمیز در استان دانست و گفت: گروه صنعتی فومن شیمی با تنوع بیش از ۵۰۰ محصول و ۱۲ واحد تولیدی یکی از سرآمدان تولیدات صنعتی است که طرح توسعه جدیدی نیز درمجاورت کارخانه فعلی با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد تومان در دست احداث دارد.

ارسال نظرات