ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۳۸۹
فرمانده انتظامی بافق با بیان این که حضور اتباع با کارت یا بدون کارت در شهرستان بافق ممنوع است، گفت: مصمم به اجرای طرح ساماندهی اتباع هستیم.
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹

سرهنگ «حسین یاوری» در نشست با خبرنگاران ضمن اشاره به اجرای طرح جمع آوری و طرد اتباع غیر مجاز در کشور، گقت : این طرح کشوری در یزد و شهرستان‌های تابعه نیز در حال اجراست و مصمم به اجرای آن هستیم.
وی با اشاره به اهمیت ساماندهی اتباع خارجی به لحاظ اسکان و اشتغال و مسائل امنیتی، گفت: ساماندهی اتباع خارجی و طرح اتباع فاقد مجوز از کشور کار دشواری است ولی باید توجه داشت که این افراد تبعات بسیاری برای کشور و استان و شهرستان دارند.
یاوری با اشاره به روز خبرنگار و نقش رسانه در رابطه با پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: نقش خبرنگاران در تنویر افکار عمومی و آگاه سازی جامعه بسیار برجسته و مهم است و خوشبختانه رسانه‌ها همواره کمک حال پلیس بوده‌ و همکاری نزدیک و تعامل سازنده‌ای در این باره داشته‌اند.
وی در ادامه اظهار کرد: قطعاً رشد و بالندگی جامعه رابطه‌ای مستقیم با آگاهی افراد دارد و نقش تلاشگران عرصه خبررسانی که با تحمل شرایط سخت و دشوار موجب تنویر افکار عمومی جامعه و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شوند، بسیار حائز اهمیت است.
فرمانده انتظامی بافق در پایان نیز با یادآوری ایثارگری‌ها و فداکاری‌های خبرنگاران در دوران دفاع مقدس، از رسانه‌ها به عنوان مکمل و همسنگران ماموران نیروی انتظامی یاد کرد و گفت: پیشرفت این نیرو بدون بال رسانه‌ امکانپذیر نیست.

ارسال نظرات