ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۳۹۸
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از جهاددانشگاهی به عنوان یک مجموعه فاخر و ارزشمند نام برد و گفت: جهاددانشگاهی به هویت ایرانی و ارتقای جایگاه ایران در دنیای علم و تکنولوژی کمک شایانی کرده است.
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷

فرج الله شوشتری در نشست با رئیس و اعضای جهاددانشگاهی استان سمنان ضمن تبریک فرارسیدن 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی گفت: از اینکه امروز به عنوان یک شهروند فرصت حضور و افتخار برای من ایجاد شد تا در جمع جهادگران عزیز باشم و از نزدیک شاهد اقدامات و فعالیت های شاخص این نهاد در استان سمنان باشم تشکر می‌کنم.

وی همچنین گفت: در وهله دوم به عنوان خادم شما در استانداری سمنان بابت راهگشایی های این مجموعه وزین و ارزشمند برای برخی از مشکلات و معضلات جامعه در استان سمنان  تشکر می‌کنم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: جهاد دانشگاهی صرفاً به بخش سلامت، صنعت، بهداشت، امنیت، اقتصاد و... کمک نمی‌کند، چه بسا افتخارات و دستاوردهای خوبی هم در این حوزه‌ها داشته است، اما در اصل جهاد دانشگاهی به هویت ایرانی و ارتقا جایگاه ایران در دنیای علم و تکنولوژی کمک کرده است.

شوشتری اضافه کرد: علم و تکنولوژی قدرت حقیقی امروز دنیاست، شروع و چرخ گردون صنعت در همه دنیا با علم و تکنولوژی بوده است، تکنولوژی امروز پیش قراول همه عرصه‌هاست، جهاد دانشگاهی به عنوان یک مجموعه فاخر در این حوزه کمک شایانی به کشور کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از کشورها به یک سری از فاکتورها و برجستگی‌های خودشان افتخار می‌کنند، در این یکی دو سه دهه اخیر، کشور ما افتخارات زیادی داشته است یکی از آن جاها دستیابی به قدرت علم و تکنولوژی است که نقش جهاد دانشگاهی در این موفقیت بسیار ارزشمند و تاثیرگذار بوده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تأکید کرد: اسم جهاد بیانگر همین موضوع است که ما باید با نگاه جهادی تر، سرعت بیشتر و شتاب بیشتر به سمت علم و فناوری حرکت کنیم و جهاد دانشگاهی این را نشان داده است. 

شوشتری همچنین اذعان داشت: در راهگشایی موضوعات سیاسی امنیتی و اجتماعی وجود یک مجموعه تخصصی افکارسنجی با شاخصه‌ها و معیارهای تخصصی مانند مرکز افکارسنجی، ایسپا لازم و ضروری بود از عملکرد جهاد دانشگاهی در این حوزه نیز قدردانی می‌کنیم.

همزمان با فرارسیدن 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان به همراه مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری سمنان با حضور در جهاددانشگاهی این استان، ضمن بازدید از محصولات و طرح های فناورانه و دانش بنیان این نهاد، در مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و تقدیر از جهادگران فعال جهاددانشگاهی استان سمنان شرکت کرد. 

ارسال نظرات