اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۳۹۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در هشتمین جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در حوزه مشاغل خانگی شاهد افزایش ۲۵ برابری اعتبارات هستیم
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران،علی باقری در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران، دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار کرد: بعد از ادغام تعامل بسیار خوبی بین دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مازندران در غالب شورای هماهنگی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه همه دغدغه‌ ما ارائه خدمت مطلوب و با کیفیت به مردم استان است، تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد مردم به نوعی از این دستگاه‌ها خدمت دریافت می‌کنند که نشان از مردمی بودن این مجموعه دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: در بحث تسهیلات اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی استان مازندران در جمع برترین‌هاست و رتبه اول کشور را دارد.

باقری گفت: در بحث مشاغل خانگی شاهد افزایش ۲۵ برابری اعتبارات هستیم که نشان از اهمیت بالای مشاغل خرد و خانگی در کشور دارد.

مدیر ستاد اقامه نماز مازندران نیز گفت: عزم ملی و استانی برای رفع مشکلات مردم بکارگیری شود.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی با اعلام اینکه توجه به امر نماز در بین مدیران و دانشگاه‌ها تقویت شود، بیان کرد: سند تحول ۲۰ ساله و برش پنج ساله اقامه نماز تدوین شده است.

وی تصریح کرد: اجلاسیه نماز به زودی در استان برگزار و مدیران برتر در این بخش معرفی می‌شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران به چهار مزیت این صندوق اشاره کرد و گفت: ۱۶۰ هزار نفر جذب صندوق استان شدند.

محمد اسفندیاری با اشاره به اینکه ۷۰ درصد بیمه‌گری روستاییان توسط دولت پرداخت می‌شود، تصریح کرد: درمان روستاییان مشکل جدی است و نیازمند تلاش و تعامل همه دستگاه‌ها است.

وی با اعلام اینکه از جمعیت استان ۴۳۳ هزار نفر می‌توانند عضو صندوق شوند، افزود: هزار و ۳۰۰ نفر از مزایای مستمری بازنشستگی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران از فعالیت ۷۸ کارگزار صندوق در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ پرونده به سمت تامین اجتماعی رفته است.

اسفندیاری مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر باشند به صورت رایگان در این صندوق بیمه شده و از مزایای آن برخوردار می شوند که تاکنون ۵ هزار نفر در استان ثبت‌نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده هزار نفر پس از راست‌آزمایی اولیه مشخص و تشکیل شد و عضو صندوق شدند و بقیه در حال انجام است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران بیان کرد: تمامی هزینه‌های بیمه مادران مشمول این طرح از سوی دولت و در سطح هشت پرداخت می‌شود و هیچ هزینه‌ای برای بیمه شدگان ندارد.

ارسال نظرات