تازه ها
به گزارش بازارکار به نقل از خبرنگار مهر، نشست خبری سومین نمایشگاه ملی «رصتا» امروز یکشنبه ۲۱ مرداد با حضپر سعید مقیسه رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در محل این سازمان برگزار شد.
سعید مقیسه در ابتدای این نشست با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه «رصتا» تصریح کرد: این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار میشود که روز ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۰ صبح افتتاحیه مراسم خواهد بود.
وی درباره اهداف نمایشگاه عنوان کرد: هم افزایی بین سکوها، حمایتهای مادی و معنوی از سکوها، فرصتی برای شناخت سکوها و ایجاد فرصت برای توسعه این سکوها و صنایع کوچک از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه «رصتا» است. جلب حمایتهای دولتی، ارتباط با متخصصان رسانه، شناسایی ظرفیتهای بالقوه و بالفعل زنجیره ارزش آفرینی رسانهها و اطلاع رسانی از آخرین دستاوردهای حوزه از دیگر اهداف این نمایشگاه خواهد بود.
مقیسه اضافه کرد: جریان سازی و بسترسازی برای محتوای سالم و مفید، فضای رقابتی سالم، تبیین افکار عمومی نسبت به حقوق کاربران و بازاریابی و بازارسازی از دیگر اهدافی است که در نمایشگاه پیگیری میشود.
وی با اشاره به حضور نهادها در این نمایشگاه گفت: برخی شرکتهای مرتبط، خود سکوها، بخشهایی از صداوسیما، بخشهایی از سازمان تبلیغات اسلامی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
مقیسه درباره دیگر رویدادهای نمایشگاه عنوان کرد: نشستهای سازمانی صداوسیما، نشستهای کمیسیونهای «رصتا»، نشستهای شورای راهبری هوش مصنوعی صداوسیما و نشستهایی برای مردم در این نمایشگاه برگزار میشود.
رئیس ساترا درباره اتفاق ویژه امسال در نمایشگاه بیان کرد: امسال برخی آثار تولید شده توسط سکوها یا آثاری که هنوز منتشر نشده اند در نمایشگاه نمایش داده خواهند شد که در این دوره رخ میدهد.
وی در توضیح این اکرانها گفت: محتوایی از سکوها که در پلتفرم هایشان منتشر نشده در این اکرانها نمایش داده میشود تا فرصتی باشد به عنوان تبلیغ که اثری دیده شود و بقیه قسمتهای سریال در سکوها دیده شود. در این اکران ها، سکانسها یا نماهای کلی از یک سریال و بخش زیادی از داستان دیده میشود که اکران بلندتری از یک تیزر است. حتی آثار پرمخاطبی که قبلا منتشر شده است اینجا هم میتوانند نمایش داده شوند تا هم جذب مخاطب شود و هم گزیدهای از آثار همه سکوها به نمایش در آید. مردم اینجا میتوانند، متوجه شوند که تولیدات دیگر سکوها چه خواهد بود؟
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره دستاوردهای نمایشگاههای قبل عنوان کرد: قسمتی از تصمیم گیریها در طول سال نتیجه برگزاری این نمایشگاهها است، اما قسمت مهم دستاوردها آشنایی فعالان سکوها با خودشان است.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترآگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات