ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۱۸
رئیس سازمان دامپزشکی کشور بر لزوم افزایش بودجه، نیرو‌های استخدامی و به روز رسانی تجهیزات و ادوات این سازمان تاکید کرد.
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

به گزارش بازارکار به نقل از خبرنگار ایانا، مجتبی نوروزی در مراسم تجهیز ناوگان حمل و نقل سازمان دامپزشکی کشور گفت: ناوگان حمل و نقل سازمان دامپزشکی کشور ناوگانی فرسوده است که در شأن این سازمان به عنوان متولی حفظ سلامت دام در مناطق محروم و کوهستانی نیست. در حال حاضر حدود ۹۰۰ دستگاه از ۱۵۰۰ دستگاه خودروی ناوگان حمل و نقل این سازمان مستهلک هستند.

وی با بیان این که مجوز افزودن ۲۰۰ خودروی مناسب برای این سازمان دریافت شده است گفت: امروز ۴۰ دستگاه خودرو به ناوگان حمل و نقل این سازمان افزوده خواهد شد که اولین مأموریت آن‌ها خدمات رسانی به مواکب راه پیمایی اربعین خواهد بود.

رئیس سازمان دامپزشکی با تأکید بر لزوم جذب و استخدام نیرو‌های جدید برای سازمان دامپزشکی کشور گفت: طی ۳ تا ۵ سال آینده حدود نیمی از نیرو‌های فعلی این سازمان بازنشست شده، و در صورت عدم جایگزینی، سازمان دامپزشکی کشور دچار رکود کاری اجتناب ناپذیر خواهد شد که در این ارتباط مذاکراتی با هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، سازمان اداری و استخدامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شده است.
نوروزی با بیان این که در حال حاضر بودجه کل سازمان دامپزشکی کشور تنها معادل بودجه دو دانشگاه علوم پزشکی کشور است گفت: این سازمان متولی نظارت بر بهداشت دام، فرآورده‌های دامی و نیز نهاده‌های دامی است و در صورتی که این سازمان دامپزشکی به واسطه کمبود نیرو و امکانات موفق به اجرای سطح مناسبی از مسئولیت‌های ذاتی خود نشود، شاهد بروز موج‌های جدیدی از بیماری‌های نوپدید و بازدید خواهیم بود و از این بابت باید به سازمان‌های مانند دامپزشکی و حفظ نباتات توجه ویژه‌ای شود
وی در این راستا از افزایش دو همتی بودجه سازمان دامپزشکی خبر داد و گفت: این میزان هنوز تکافوی نیاز این سازمان را نمی‌کند و تلاش ما برای افزایش این اعتبارات ادامه دارد.




ارسال نظرات