ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۲۳
معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی لرستان از سهم این واحد برای تسهیلات اشتغالزایی جزء سه بند "ب" تبصره دو قانون بودجه در سال جاری خبر داد.
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱

سید مسعود نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار کار جهاد دانشگاهی لرستان، اظهار کرد: از تسهیلات اشتغالزایی منابع جزء سه بند ب تبصره دو قانون بودجه سال ۱۴۰۳؛ جهاد دانشگاهی جزو ۱۴ نهاد حمایتی منابع این تسهیلات است تا با کمک به اجرای این قانون به تحقق شعار سال کمک کند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: امکان اخذ این تسهیلات برای شرکت‌کنندگان در دوره‌های شغل‌محور و درآمدزای جهاد دانشگاهی فراهم شده و سهم لرستان از این تسهیلات ۱۲.۹۰۳ میلیارد ریال و سهم جهاد دانشگاهی استان از کل این مبلغ ۱۲۹ میلیارد ریال است.

 

نجفی یادآور شد: در راستای الگوی اشتغالزایی و تسهیلات حمایتی از طرح‌های اشتغال و کارآفرینی و با تلاش‌ها و زحمات دکتر غفوریان معاون آموزش و کار آفرینی و دکتر ابراهیمی مدیرکل توسعه کارآفرینی و اشتغال معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی؛ در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی تسهیلات اشتغالزایی به مهارت‌آموزان‌ جهاد دانشگاهی نیز پرداخت می‌شود.

 

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی لرستان تأکید کرد: این فرصت مناسبی برای شبکه بزرگ جهاد دانشگاهی است و تمام تلاش‌مان را برای اجرای آن به بهترین شکل ممکن بکار خواهیم گرفت.

 

وی گفت: پس از اتمام کار ثبت‌نام و ثبت داده‌های مورد نظر، مهارت‌آموزان جهاد دانشگاهی لرستان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های گردشگری و قرض‌الحسنه مهر ایران جهت اخذ تسهیلات مورد نظر معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات