ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۲۴
رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج گفت: سال گذشته شورای اسلامی شهر اعتباری معادل ۳۰ میلیارد تومان و در سال جاری اعتباری معادل ۵۰ میلیارد تومان را برای اجرای برنامه‌های مرتبط با سند فرهنگی استان اختصاص داده است.
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
اختصاص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی به برنامه‌های فرهنگی کرج

 به گزارش بازارکار البرز از خبرگزاری تسنیم؛ حجت الاسلام علیرضا سعیدی اظهار کرد: سند نقشه مهندسی فرهنگی شهر کرج مشتمل بر 156 اقدام بود که این اقدامات برای رسیدن به مرحله اجرا، بین 60 دستگاه، نهاد و موسسه مرتبط با عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی توزیع شد. 

وی لازمه سیاست‌گذاری را تهیه و تدوین سند متناسب عنوان کرد و افزود: برای نخستین بار مدیریت شهری کرج توانست با همراهی امام جمعه به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی و سایر اعضای این شورا از جمله استاندار البرز، برش استانی سند نقشه فرهنگی کشور را تهیه و تصویب نماید. 
عضو شورای شهر کرج بیان کرد: این سند در قالب تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دستگاه‌های فرهنگی شهر در حال اجراست به گونه‌ای که برای اولین بار سطح تعاملات شهرداری با دستگاه‌های متولی فرهنگ در شهر و استان به طور محسوس و بسیار قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است به‌ طوری که شهرداری کرج با همه مجموعه‌های فرهنگی استان وارد تعامل و تفاهم شده است. 
وی با تأکید بر اینکه شهر کرج به دلیل برخورداری از اقوام مختلف می‌تواند در سطح کشور اثرگذار باشد، بیان کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های موفق و تأثیرگذاری که در این نقطه به اجرا در می‌آید می‌تواند به یک اتفاق و رویداد کشوری مبدل شود. 
این عضو شورای شهر اضافه کرد: سند نقشه مهندسی فرهنگی شهر دارای 156 اقدام می باشد که شهرداری کرج با همکاری بخش های دولتی تأمین حدود 50 درصد از هزینه‌های مربوط به آن‌را به عهده گرفته است.
رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: بر این اساس سال گذشته شورای اسلامی شهر اعتباری معادل 30 میلیارد تومان و در سال جاری اعتباری معادل 50 میلیارد تومان را برای اجرای برنامه‌های مرتبط با این سند اختصاص داده است. به رغم اعطای این ارقام تلاش کرده‌ایم سطح دخالت شهرداری در اقدامات، سطح و رویکردی خادمانه بوده و بیشتر در عرصه تنظیم‌گری ورود داشته باشیم. 

برچسب ها:

ارسال نظرات