ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۲۵
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:
 نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه جهاد دانشگاهی آنقدر قوی کار کرده است که کل کشور را تحت شعاع خود قرار داده است، گفت: حلقه‌های متعدد در وزارت علوم، وزارت بهداشت و همچنین در بین مدیران استانی باید به گونه‌ای اتصال داشته باشند که به سمت جهاد دانشگاهی که دانش ترویج می‌کند متمرکز شوند.
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷

دکتر عالیه زمانی امروز در همایش تاسیس چهل و چهارمین سالگرد جهاددانشگاهی که در دانشکده پرستاری نسیبه ساری برگزار شد، سازمان جهاد دانشگاهی را موهبت و برکت انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: نیازمندیم در همه مقوله‌های شهری، استانی و ملی به سمت توسعه‌های فردی و اجتماعی حرکت کنیم.

وی افزود: زمانی این توسعه می‌تواند پایدار باشد که دانش محور، دانش بنیان و برنامه محور باشد.

زمانی با عنوان اینکه باید بین همه حلقه‌هایی که در مجموعه‌های ملی، کشوری و شهرستانی وجود دارد یک انسجام صورت گیرد، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی مازندران در مجموعه‌های علمی و مدیریتی ناشناخته است و حضور میدانی و عملیاتی که می‌تواند از باورهای این مجموعه اتفاق بیفتد نیازمند یک مسیر طولانی است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه جهاد دانشگاهی آنقدر قوی کار کرده است که کل کشور را تحت شعاع خود قرار داده است، تصریح کرد: حلقه‌های متعدد در وزارت علوم، وزارت بهداشت و همچنین در بین مدیران استانی باید به گونه‌ای اتصال داشته باشند که به سمت جهاد دانشگاهی که دانش ترویج می‌کند متمرکز شوند.

وی ادامه داد: مهارت آموزی جهاد دانشگاهی دانش محور است و یک مجموعه‌ای است که در آن به روی همه باز است.

این مسئول تاکید کرد: این مجموعه عظیم با همه فعالیت‌های گسترده خود ترکیبی از همه دانش‌هایی است که در حوزه وزارت علوم، وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش وجود دارد.

زمانی با اعلام اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه دانش بنیان کارنامه درخشانی دارد، بیان کرد:  موضوعی که باعث شده است مازندران همچنان در مسیر توسعه به یک سری از اهداف خود دست نیابد این است که هنوز نتوانستیم با سعه صدر، برنامه محوری، همسویی و هم افزایی کنار هم قرار بگیریم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی مازندران را کم تولدترین و در کنار گیلان پیرترین استان کشور برشمرد و ذکر کرد: ما با یک شکاف سنی در استان مواجه هستیم.

وی اعلام کرد: ۱۱ هزار زوج نابارور در سال ۱۴۰۱ در مازندران شناسایی و در مجموعه‌های علوم پزشکی استان به سه بلوک تقسیم شدند.

دکتر عالیه زمانی یادآور شد: سالمندان ما از حداقل‌های خدماتی اجتماعی و سلامت بهره‌مند نیستند.

این مسئول تاکید کرد: ما باید سیاست‌های کلان و فرایندهای اجرایی که در سطوح ملی و وزارتی برای اجرای سیاست‌ها تعریف می‌شود را با توجه به شرایط مازندران بومی سازی کنیم.

ارسال نظرات