ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۳۳
استاندار لرستان گفت: ۲۶۱ نفر از مجموع یکهزار و ۲۰۲ شرکت کننده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان واجد شرایط هستند که در نهایت ۶۴ نفر امسال جذب می‌شوند.
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶

به گزارش بازارکار، ابوطالب شفقت روز یکشنبه نشست شورای هم‌اندیشی مدیران گزینش استان اظهار کرد: مرحله اول گزینش، آزمون کتبی است که باهوش ترین افراد انتخاب می‌شوند و مراحل بعدی شامل مصاحبه و تحقیق خواهد بود که امیدواریم سالم ترین و صادق ترین فرد انتخاب شود.
وی با تاکید بر اینکه مدیران نظام اسلامی باید مردم‌دار و دارای روحیه خدمت باشند گفت: مدیران گزینش دستگاه های اجرایی باید افراد را بر اساس منطق و توانمندی انتخاب کنند همچنین کانون ارزیابی، به عنوان مرجع رسمی برای صلاحیت انتصاب در نظر گرفته شود.
وی در خصوص انتصابات در دستگاه های اجرایی افزود: بیشترین تاثیر را گزینشگران در شایسته سالاری و عدالت نظام اداری دارند بنابراین گزینش کار حساس و سخت است و گزینشگران باید بتوانند در مقابل انتظارات مردم به خوبی وظیفه خود را انجام دهند.
استاندار لرستان ادامه داد: آموزش و پرورش و نیروهای مسلح به دلیل گستردگی خدمات و وظایف، از حجم کار بالایی برخوردار هستند و دیگر دستگاه ها می‌توانند از تجربیات آنان استفاده کنند.
شفقت با تاکید بر انجام گزینش ها بر اساس عدالت تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی دولت خدمتگزار است و باید ارکان آن همواره در حال خدمت‌رسانی به مردم باشند.

برچسب ها:

ارسال نظرات