ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۴۳۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل عنوان کرد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد از صنایع استان متعلق به صنایع کوچک و متوسط است، ادامه داد: گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک، فرصت مغتنمی است تا ضمن به تصویر کشیدن جایگاه واقعی کارآفرینان و جهادگران تولید در کشور، از زحمات و تلاش‌های آنان نیز تشکر و قدردانی شود.
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲

هاشم علایی امروز، ۲۱ مرداد ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی حمایت از صنایع کوچک بر تلاشگران و کارآفرینان عرصه تولید، اظهار کرد: صنایع کوچک به دلیل کمک به توسعه کسب و کار و داشتن اشتغال‌زایی و درآمدزایی بالا، به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور محسوب می‌شوند.
وی با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد از صنایع استان متعلق به صنایع کوچک و متوسط است، ادامه داد: گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک، فرصت مغتنمی است تا ضمن به تصویر کشیدن جایگاه واقعی کارآفرینان و جهادگران تولید در کشور، از زحمات و تلاش‌های آنان نیز تشکر و قدردانی شود.
علایی با بیان اینکه توسعه صنایع کوچک در نهایت موجب رشد روز افزون اقتصاد کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: حمایت از کسب و کارهای کوچک، سبب ایجاد اشتغال، افزایش صادرات و گسترش بازارهای هدف می‌شود و در نهایت، پایه‌های کارآفرینی در اقتصاد را تقویت کرده و کشور را به سمت توسعه هرچه بیشتر سوق خواهد داد.
وی در ادامه، از ارائه بسته‌های حمایتی مختلف برای سرمایه گذاران مستقر در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و افزود: تامین اراضی، اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز، شرایط آسان واگذاری زمین و اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری، از جمله تسهیلاتی است که برای حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات