ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۴۰
مدیر صندوق کارآفرینی امید سمنان با اشاره به پرداخت ۶۸۰ میلیارد ریال وام اشتغال تبصره ۱۸ گفت: این مقدار وام‌ زمینه اشتغال ۸۱ نفر را فراهم کرد.
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۸

رمضان حافظی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اهالی رسانه افزود: صندوق کارآفرینی امید نقش مهمی در رویکرد نهضت احیای واحدهای راکد داشته است.

وی ادامه داد: در قالب طرح احیا نیز ۱۲ واحد تولیدی از صندوق کارآفرینی وام گرفتند و فعال شدند.

این مسوول با اشاره به افزایش ۱۴۳ درصدی پرداخت وام اشتغال در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل، افزود: سال گذشته صندوق کارآفرینی امید سمنان در مجموع یک هزار و ۴۲۷ میلیارد ریال در قالب ۵۰۶ فقره وام اشتغالزایی پرداخت کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تفاهم نامه تبصره ۱۸ با صندوق کارآفرینی امید از سوی دستگاه‌ها منعقد می شود، خاطرنشان کرد: پرداخت وام اشتغال در این صندوق در چهار ماه امسال ۱۶۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

به گفته مدیر صندوق کارآفرینی امید سمنان، سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ معادل ۱۰ سال گذشته وام اشتغال از سوی این صندوق در استان پرداخت شد.

وی به اعتبارسنجی پیش از پرداخت و نظارت مرحله ای به صورت ادواری تا چهارسال پس از پرداخت وام را از شرایط صندوق کارآفرینی امید برشمرد و اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد وام‌های این صندوق به اشتغال تبدیل می شود.

وی به طرح «وام نوفن» در صندوق کارآفرینی امید اشاره و خاطرنشان کرد: در استان وام‌های این طرح در بخش شیلات پیگیری شد زیرا وجود استخرهای موجود در استان ظرفیت مطلوبی محسوب می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سمنان تاکید کرد: پرداخت وام در قالب نوفن منوط به استفاده از فناوری‌های نوین در پرورش ماهی است.

ارسال نظرات