ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۵۳
متن پیام تبریک مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان به مناسبت گرامیداشت ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و یکم مرداد فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی صنایع کوچک و متوسط و ارج نهادن به ارزشهای معنوی، اجتماعی و اقتصادی و صنعتی تلاشگران این عرصه است.

تلاش شجاعانه شما صنعتگران، کارآفرینان و نخبگان اقتصادی حوزه صنایع کوچک در بی اثر کردن تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند در خودکفایی کشور و تحقق رونق اقتصادی، افزایش تولید ملی، اشتغال پایدار برای جوانان  نقش کلیدی و موثری ایفا نماید.

همچنین نقش موثر شهرکهای صنعتی بعنوان متولی اصلی ایجاد زیرساخت های صنعتی در راستای استقرار سرمایه گذاری و توسعه صنعتی در استان بر کسی پوشیده نیست و توسعه اقتصادی بدون توسعه شهرکهای صنعتی که محلی برای  تسهیل در فرآیند تولید و تجمیع فعالیت‌های صنعتی و بنگاه های کوچک و متوسط هستند ممکن نمی باشد.

اینجانب فرا رسیدن ۲۱ مرداد، روز ملی حمایت از صنایع کوچک را به صنعتگران، تولیدکنندگان، کارآفرینان، فعالان و نخبگان اقتصادی، جهادگران عرصه تولید استان و همکاران ساعی و پرتلاش خود تبریک عرض می نمایم و موفقیت روزافزون خانواده بزرگ تولید و صنعت گلستان را از درگاه خداوند بزرگ و منان آرزومندم

ارسال نظرات