ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۵۶
مدیرصندوق کارآفرینی امید استان البرز گفت: در دولت سیزدهم یک هزار و ۲۷۰ فقره تسهیلات اشتغال در استان البرز پرداخت شده است.
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

به گزارش بازارکار البرز از خبرگزاری ایرنا؛ رضا دبیری، در نشست خبری افزود: با وجود اینکه هنوز منابع اعتباری ابلاغ نشده در سال‌جاری ۲۳۲میلیارد ریال برای ۶۳ فقره پرونده تسهیلات پرداختی داشتیم منابعی در نظر گرفته شده چه ملی و استانی اگر محقق شود بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای البرز پیش بینی می شود.

وی به نهضت احیا واحدهای تولیدی در استان البرز اشاره کرد و گفت: سال گذشته منابع نهضت احیا با مشارکت صندوق و معاونت توسعه روستایی رییس جمهور شهید به عنوان بانک عامل در صندوق تولید شد حدود ۷۱۵ میلیارد ریال منابع در اختیار استان البرز قرار داد.

دبیری افزود: استان البرز توانست ۳۰ فقره پرونده احیا کند طرح اقتصادی خوبی در شهرک های اشتهارد و نظرآباد که عمدتا صنعتی بودند و معطل سرمایه در گردش و سرمایه در ثابت بودند شناسایی و برای توانمندسازی تسهیلات در اختیار این واحدها قرار گرفت.

وی با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل کرج بیان کرد: تفاهم نامه ای با شهرداری کرج برای نوسازی تاکسی منعقد شده که از ۳۵۰ دستگاه تاکسی تاکنون ۹۲ دستگاه تاکسی تسهیلات پرداخت شده و مابقی هم به مرور زمان پرداخت می شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان البرز گفت: در حوزه نوسازی ناوگان شهر فردیس با سازمان حمل و نقل شهرداری فردیس مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به ۴۵ دستگاه تاکسی تسهیلات پرداخت شد اگر خودرو ساز همکاری کند مابقی نیز برای دستگاه تاکسی پرداخت می شود.

دبیری افزود: تفاهم نامه ای برای نوسازی اتوبوس با شهرداری کرج برای ۳۴ دستگاه اتوبوس داریم که به زودی تسهیلات به مبلغ ۱۴۸ میلیارد ریال پرداخت می شود.

وی بیان کرد: تفاهم نامه ای با اداره کل غله استان البرز برای دوگانه سوز کردن نانوایی ها و خبازی ها برای شرایط بحرانی و بلایای طبیعی در دستور کار قرار دارد و مذاکرات انجام شده است.

وی به طرح نوفن برای انتقال فناوری روستاها اشاره کرد و افزود: ساختار آن در البرز شکل گرفت هدف اصلی پرداخت تسهیلات و حمایت از دانش بنیان که محصول در روستا به فروش می رود یا طرح های روستایی دانش بنیان است.

برچسب ها:

ارسال نظرات